SME
Piatok, 23. apríl, 2021 | Meniny má VojtechKrížovkyKrížovky

Do televízie Joj chcú dať desiatky miliónov

Finančná skupina PPF chystá masívnu injekciu do televízie Joj. Podľa informácií internetového servera RádioTV chcú majitelia do roka zdvojnásobiť podiel televízie na trhu.

Dnes má Joj podľa tzv. denníčkového prieskumu 13,5 percentnú sledovanosť.

Zvýšiť ju chcú filmovými trhákmi, ale aj rozšírením počtu vysielačov na frekvenciách, ktoré Joj získala od licenčnej rady tento a minulý rok.

„Predpokladám, že Joj do roka dosiahne 20-percentný podiel, ak nie viac,“ povedal pre RádioTV finančný riaditeľ českej televízie Nova Petr Chajda, ktorý zastupuje záujmy PPF. Spoločnosť chce do Joj investovať rádovo desiatky miliónov korún.

V septembri Joj plánuje sprevádzkovať tri výkonné vysielače v Trenčíne, Uhrovci a v Nových Zámkoch. „Bude nás môcť sledovať viac ako 80 percent divákov, čo je o pol milióna viac ako dnes,“ povedal pre SME šéf Joj Milan Kňažko. Po získaní stabilnej pozície sa chce Joj podľa Chajdu pokúsiť zaútočiť na Markízu.

Skryť Vypnúť reklamu

Joj má problém s inzerciou, podľa servera RadioTV Markíza využila svoje postavenie na trhu a odrezala ju od lukratívnych klientov. „To bolo tiež hlavným dôvodom, prečo sa Česká produkční invest rozhodla predať 50-percentný podiel v Joj vplyvnej spoločnosti Grafobal,“ uvádza RádioTV.

Kňažko je presvedčený, že do 2-3 rokov bude Joj pripravená súťažiť o prvenstvo na slovenskom televíznom trhu. „Sledovanosť Joj neustále stúpa, kým divácka obľuba konkurencie klesá,“ povedal.

(hr)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dodávame len preverené riešenia, hovorí šéf ABRA Software
  2. Chceli by ste televízor alebo práčku k nákupu ako bonus?
  3. Seychely: Pláže, korytnačky aj unikátny prales
  4. Niečo pečie: Junior pripravuje novú kuchársku show
  5. Rovnaká, a predsa iná - Zelená energia od SSE
  6. Čo pomáha zdravotníkom? Týchto šesť vecí ich drží nad vodou
  7. Luxusné dovolenky s osobným komorníkom už aj u nás
  8. 5 dôvodov, prečo si kupovať slovenskú zeleninu. Poznáte všetky?
  9. Niké Športovkyňa mesiaca si vybrala na podporu lyžiarske talenty
  10. Prečo McDonald's podniká kroky k udržateľným riešeniam?
  1. Seychely: Pláže, korytnačky aj unikátny prales
  2. Niečo pečie: Junior pripravuje novú kuchársku show
  3. Svoj Dom snov nájdete pri OC Cassovia už tento víkend
  4. 7 najčastejších chýb pri zateplení fasády
  5. Riaditeľ Kositu: Odpad vyriešia technológie, skládky končia
  6. Nákupy zadarmo vo Forum Poprad
  7. AAA AUTO otvorilo pobočky s ponukou 4000 áut
  8. Rovnaká, a predsa iná - Zelená energia od SSE
  9. Luxusné dovolenky s osobným komorníkom už aj u nás
  10. Čo pomáha zdravotníkom? Týchto šesť vecí ich drží nad vodou
  1. Desať obľúbených miest Slovákov na letnú dovolenku v Chorvátsku 24 412
  2. Telefóny čaká zásadná zmena. Z dnešných nezostane takmer nič 13 574
  3. Čo pomáha zdravotníkom? Týchto šesť vecí ich drží nad vodou 11 095
  4. 5 dôvodov, prečo si kupovať slovenskú zeleninu. Poznáte všetky? 10 791
  5. Prihláste sa na odber nových newslettrov od SME 7 575
  6. Slovákom hrozia malé dôchodky. V čom je problém? 7 195
  7. Zo žraloka rybka. Ako sa rozpadlo impérium Maria Hoffmanna? 7 048
  8. Plánujete dovolenku na leto? Toto sú najkrajšie pláže Turecka 6 617
  9. Krvou a železom: Ako Bismarck pred 150 rokmi zjednotil Nemecko 6 608
  10. Volkswagen Touareg: Prvá liga za slušné peniaze 6 502
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) spustilo prihlasovanie na očkovanie proti ochoreniu COVID-19 prostredníctvom tzv. čakárne.

Na západe je o ňu extrémny záujem, na východe minimálny.

13 h

Bolo to ťažké, ale je to dobrá správa nielen pre žurnalistiku.

8 h