SME
Nedeľa, 12. júl, 2020 | Meniny má NinaKrížovkyKrížovky

Do televízie Joj chcú dať desiatky miliónov

Finančná skupina PPF chystá masívnu injekciu do televízie Joj. Podľa informácií internetového servera RádioTV chcú majitelia do roka zdvojnásobiť podiel televízie na trhu.

Dnes má Joj podľa tzv. denníčkového prieskumu 13,5 percentnú sledovanosť.

Zvýšiť ju chcú filmovými trhákmi, ale aj rozšírením počtu vysielačov na frekvenciách, ktoré Joj získala od licenčnej rady tento a minulý rok.

„Predpokladám, že Joj do roka dosiahne 20-percentný podiel, ak nie viac,“ povedal pre RádioTV finančný riaditeľ českej televízie Nova Petr Chajda, ktorý zastupuje záujmy PPF. Spoločnosť chce do Joj investovať rádovo desiatky miliónov korún.

V septembri Joj plánuje sprevádzkovať tri výkonné vysielače v Trenčíne, Uhrovci a v Nových Zámkoch. „Bude nás môcť sledovať viac ako 80 percent divákov, čo je o pol milióna viac ako dnes,“ povedal pre SME šéf Joj Milan Kňažko. Po získaní stabilnej pozície sa chce Joj podľa Chajdu pokúsiť zaútočiť na Markízu.

Skryť Vypnúť reklamu

Joj má problém s inzerciou, podľa servera RadioTV Markíza využila svoje postavenie na trhu a odrezala ju od lukratívnych klientov. „To bolo tiež hlavným dôvodom, prečo sa Česká produkční invest rozhodla predať 50-percentný podiel v Joj vplyvnej spoločnosti Grafobal,“ uvádza RádioTV.

Kňažko je presvedčený, že do 2-3 rokov bude Joj pripravená súťažiť o prvenstvo na slovenskom televíznom trhu. „Sledovanosť Joj neustále stúpa, kým divácka obľuba konkurencie klesá,“ povedal.

(hr)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Slovenskí študenti rozumejú financiám čoraz lepšie
  2. Turistický sprievodca: Cestujeme na obľúbenú Malorku
  3. Neriskujte zahraničie. Spoznajte neobjavené krásy Slovenska
  4. Samsung „zdivočel“. Za nákup ponúka späť až 2 tisícky
  5. Krížovkársky magazín Lišiak opäť v denníku SME
  6. Ázii dali košom. Tieto bicykle sa celé vyrábajú na Slovensku
  7. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac
  8. Lokálne nákupy vo VIVO! Markete
  9. Kedysi ovocie chutilo inak. Rozmanitosť sa zachovala na dedinách
  10. Za päť rokov chce mať päť reštaurácií
  1. Viete, ako vzniká kvalitná šálka espressa?
  2. Turistický sprievodca: Cestujeme na obľúbenú Malorku
  3. Slovenskí študenti rozumejú financiám čoraz lepšie
  4. Rozdávajú sa dotácie na tepelné čerpadlá. Využite to, kým sa dá
  5. Neriskujte zahraničie. Spoznajte neobjavené krásy Slovenska
  6. Keď sa inšpiráciou stane samotné víno
  7. Nezávislý test autokamer TESTADO dal vysoké hodnocení 9.1! Komu?
  8. O2 poľudštilo svoju zákaznícku linku
  9. Samsung „zdivočel“. Za nákup ponúka späť až 2 tisícky
  10. Krížovkársky magazín Lišiak opäť v denníku SME
  1. Ázii dali košom. Tieto bicykle sa celé vyrábajú na Slovensku 47 802
  2. Za päť rokov chce mať päť reštaurácií 14 465
  3. Neriskujte zahraničie. Spoznajte neobjavené krásy Slovenska 13 506
  4. Kedysi ovocie chutilo inak. Rozmanitosť sa zachovala na dedinách 13 344
  5. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 13 241
  6. Zmenia sa Vysoké Tatry na lunapark? 12 790
  7. 15 miest v Grécku, na ktoré sú domáci najpyšnejší 11 111
  8. Ťažšie sa vám dýcha? Možno máte vlhký dom 10 733
  9. Magazín denníka SME: Leto v Čechách a na Morave 9 717
  10. Leto na Slovensku: Mimoriadny 48-stranový magazín týždenníkov MY 9 620
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Nemeckí obyvatelia Smolníckej Huty. Nemci na Slovensko priniesli rozvoj remesiel, najmä baníctva.
Ilustračné foto
AUTORSKÁ STRANA MICHALA HAVRANA

Vraj ideme rúcať pyramídy (píše Michal Havran)

Ľudia sú si rovní a každý, kto tvrdí opak má našliapnuté do pekla.