Kliknutím zväčšite
Obaja začínali v osemdesiatych rokoch minulého storočia ako deejayi intenzívne ovplyvnení dianím na britskej a európskej jazzovej a acid jazzovej scéne.
V tomto období začali Japonsko navštevovať aj zahraničné deejayské hviezdy medzi inými aj Gilles Peterson. Ten v článku pre uznávaný časopis Straight No Chaser označil produkciu bratov Okinovcov ako "Kyoto Jazz Massive" a na svete bola jedna z najuznávanejších nu jazzových značiek dneška.
Popri deejayingu sa obaja bratia venovali japonskej scéne po všetkých stránkach. Shuya sa staral o domáce projekty Monday Michiru a Mondo Grosso a založil v Tokyu rešpektovaný klub The Room, kde sa za ostatných desať rokov objavili všetci, čo v rámci svetového nu jazzu niečo znamenajú : Patrick Forge, Truby Trio, Jazzanova, Vikter Duplaix, Alex Attias, Makoto, atd
Yoshi za ten čas organizoval veci v Osake, kde si otvoril obchod s vynilovými platňami. Obaja spoločne popri tom pod názvom Kyoto Jazz Massive produkovali vlastné nahrávky a remixy pre Jazzanovu, Incognito, Nicolu Conteho, Fauna Flesh a ďalších. Po niekoľkých mimoriadne úspešných singloch vydali v roku 2002 album Spirit of the Sun, na ktorom sa pod ich producentským vedením predstavili vokalisti Guida de Palma, Vanessa Freeman, Vanessa Freeman a inštrumentalisti Chris Franck či Hajime Yoshizawa.
Podobne ako vo vlastnej tvorbe aj v deejayských setoch sa členovia Kyoto Jazz Massive nechávajú inšpirovať širokým spektrom hudby od fusion sedmedesiatych rokov cez latinský jazz až po elektronickú tanečnú hudbu.