SME
Utorok, 20. október, 2020 | Meniny má VendelínKrížovkyKrížovky

Zlaté klince za najlepšie reklamy si odnieslo šesť agentúr

BRATISLAVA 28. marca (SITA) - Najviac kreatívnej slovenskej reklamy vzniklo vlani v agentúre Miškov-Uličný-Weber. Rozhodla o tom 11-členná medzinárodná porota 10. ročníka súťaže Zlatý klinec 2004, ktorá ...

BRATISLAVA 28. marca (SITA) - Najviac kreatívnej slovenskej reklamy vzniklo vlani v agentúre Miškov-Uličný-Weber. Rozhodla o tom 11-členná medzinárodná porota 10. ročníka súťaže Zlatý klinec 2004, ktorá spolu v piatok rozdelila 10 bronzových, 16 strieborných a 10 zlatých klincov 2004. Tímu z Miškov-Uličný-Weber udelila dva bronzové, päť strieborných a jeden Zlatý klinec. Na jubilejnom udeľovaní cien za najkreatívnejšiu reklamu v SR získala šesť klincov (dva bronzové, jeden strieborný a tri zlaté) agentúra VACULIK ADVERTISING. Rovnako šesť cien - tri bronzové, jeden strieborný a dva Zlaté klince patria aj tímu z Mayer/McCANN-Erickson.

Skryť Vypnúť reklamu

Agentúra Wiktor Leo Burnet si z galavečera v bratislavskom Auparku odniesla dva zlaté a dva strieborné klince 2004, dve ceny získali za kampaň pre Detský fond SR Konto bariéry s názvom Výnimočné deti. Výnimočné deti tak popri umiestnení sa medzi najlepšími reklamami sveta, bojovali aj na domácej scéne. Zadávateľovi kampane - Detskému fondu SR zároveň za odvahu a podporu pri presadzovaní tvorby pôvodnej slovenskej reklamy udelil vyhlasovateľ súťaže - Klub reklamných agentúr Slovenska cenu Zlatý klient roka.

Porota ocenila jedným bronzovým, strieborným a zlatým klincom práce EuroRSCG New Europe. Striebro a zlato za kreativitu získala Istropolitana D´Arcy. Dva strieborné klince 2004 patria aj tímu z B.M.A. Bronzový a strieborný klinec získala agentúra CD Ogylvy & Mather. Kreatívne tímy agentúr Soria & Grey a Creator dostali po jednom striebornom klinci. Porota ocenila bronzovým klincom usporiadateľa večera - agentúru Advers.

Skryť Vypnúť reklamu

Tento rok si z rúk režiséra Juraja Johanidesa prevzal cenu Filip 2004 za výnimočný kreatívny prínos do slovenskej reklamy Vlado Slivka. Porota neudelila Grand Prix. Zo šiestich kategórii bolo najviac kvalitných prác v kategórii Tlač a poster ale aj v TV a kinoreklama. Žiadne ceny nezískali diela prihlásené do kategórie Interactive and online, slabé zastúpenie bolo aj v kategórii Techniques.

Súčasťou Zlatého klinca 2004 bol aj 2. ročník národnej súťaže Sceen Vision Awards Slovakia. Jej víťazi - Wiktor Leo Burnet a Miškov-Uličný-Weber, postúpia na 51. ročník festivalu Cannes Lions. Po prvý raz vyhlásili víťaza národného kola súťaže Young Creatives, určenej kreatívnym tvorcom reklamy do 28 rokov. Víťazi - Ondrej Kořínek a Michal Gábriš, budú zastupovať Slovensko na medzinárodnom finále súťaže, ktorá je súčasťou Cannes Lions.

Skryť Vypnúť reklamu

Súťaž vyhlasuje spoločnosť Ad Awards Association a odborne ju garantujú KRAS, Art Director´s Club Slovensko a mesačník Stratégie. Informácie o súťaži ponúka aj internetová adresa www.kras.sk.


xd;tm;fa

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  2. Zamestnanec chcel príspevok na stravu, no šéf mal iný názor.
  3. Home (ale aj) Office
  4. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  5. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  6. Zelená Bratislava
  7. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  8. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  9. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové
  10. Znečistenie riek už možno nebude možné zastaviť
  1. Počas pandémie je dôležité aj správne kúrenie
  2. Bezbariérové vozidlo
  3. Na NFŠ môže byť rýchlo 72 špeciálnych lôžok pre COVID 19
  4. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  5. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  6. Zelená Bratislava
  7. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  8. Ruža zmeny
  9. Úpravy automobilov pre ZŤP
  10. No Finish Line v Bratislave sa presúva do virtuálneho priestoru
  1. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 28 970
  2. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 16 211
  3. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 14 960
  4. Čo bude s gastráčmi a miliardy z EÚ ako prekliatie? 13 788
  5. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 12 544
  6. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 11 109
  7. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 587
  8. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 9 181
  9. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 121
  10. Hodnotenie profesionála: Ako obstáli obľúbené hotely v Tatrách? 8 897
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Zákaz vychádzania pre netestovaných? Pochybnosti majú ústavní právnici aj prezidentka

Vláda riskuje, že Ústavný súd zruší testovanie skôr, ako sa začne.

Ilustračné foto.

Prezidentka odmieta sankcie za neúčasť na testovaní (minúta po minúte)

Pribudlo ďalších šesť úmrtí na Covid-19, zomrel aj lekár z Oravy.

Prezidentka Zuzana Čaputová na rokovaní bezpečnostnej rady.
Zamestnanci spoločnosti Volkswagen Slovakia pracujú na výrobnej linke.
Komentár Petra Schutza

Významná časť národa už dávno žije v osobnom lockdowne

Medzi tmami a hmlami.

Peter Schutz.

Neprehliadnite tiež

Rami Malek ako Freddie Mercury.
Amerického speváka, skladateľa rappera a hudobníka, ktorý vystupuje pod menom Aloe Blacc preslávila skladba I need a Dollar z roku 2010.
Spisovateľ Jozef Karika vydáva svoju 19. knihu - mysteriózny triler Srmšť.

Babky a vnučky: Ešte nikdy nemali dve generácie od seba tak ďaleko ako dnes

Niektoré veci odznejú prvý raz, hovorí Turzonovová o novej hre v SND.