Zlaté klince za najlepšie reklamy si odnieslo šesť agentúr

BRATISLAVA 28. marca (SITA) - Najviac kreatívnej slovenskej reklamy vzniklo vlani v agentúre Miškov-Uličný-Weber. Rozhodla o tom 11-členná medzinárodná porota 10. ročníka súťaže Zlatý klinec 2004, ktorá ...

BRATISLAVA 28. marca (SITA) - Najviac kreatívnej slovenskej reklamy vzniklo vlani v agentúre Miškov-Uličný-Weber. Rozhodla o tom 11-členná medzinárodná porota 10. ročníka súťaže Zlatý klinec 2004, ktorá spolu v piatok rozdelila 10 bronzových, 16 strieborných a 10 zlatých klincov 2004. Tímu z Miškov-Uličný-Weber udelila dva bronzové, päť strieborných a jeden Zlatý klinec. Na jubilejnom udeľovaní cien za najkreatívnejšiu reklamu v SR získala šesť klincov (dva bronzové, jeden strieborný a tri zlaté) agentúra VACULIK ADVERTISING. Rovnako šesť cien - tri bronzové, jeden strieborný a dva Zlaté klince patria aj tímu z Mayer/McCANN-Erickson.

Agentúra Wiktor Leo Burnet si z galavečera v bratislavskom Auparku odniesla dva zlaté a dva strieborné klince 2004, dve ceny získali za kampaň pre Detský fond SR Konto bariéry s názvom Výnimočné deti. Výnimočné deti tak popri umiestnení sa medzi najlepšími reklamami sveta, bojovali aj na domácej scéne. Zadávateľovi kampane - Detskému fondu SR zároveň za odvahu a podporu pri presadzovaní tvorby pôvodnej slovenskej reklamy udelil vyhlasovateľ súťaže - Klub reklamných agentúr Slovenska cenu Zlatý klient roka.

Porota ocenila jedným bronzovým, strieborným a zlatým klincom práce EuroRSCG New Europe. Striebro a zlato za kreativitu získala Istropolitana D´Arcy. Dva strieborné klince 2004 patria aj tímu z B.M.A. Bronzový a strieborný klinec získala agentúra CD Ogylvy & Mather. Kreatívne tímy agentúr Soria & Grey a Creator dostali po jednom striebornom klinci. Porota ocenila bronzovým klincom usporiadateľa večera - agentúru Advers.

Tento rok si z rúk režiséra Juraja Johanidesa prevzal cenu Filip 2004 za výnimočný kreatívny prínos do slovenskej reklamy Vlado Slivka. Porota neudelila Grand Prix. Zo šiestich kategórii bolo najviac kvalitných prác v kategórii Tlač a poster ale aj v TV a kinoreklama. Žiadne ceny nezískali diela prihlásené do kategórie Interactive and online, slabé zastúpenie bolo aj v kategórii Techniques.

Súčasťou Zlatého klinca 2004 bol aj 2. ročník národnej súťaže Sceen Vision Awards Slovakia. Jej víťazi - Wiktor Leo Burnet a Miškov-Uličný-Weber, postúpia na 51. ročník festivalu Cannes Lions. Po prvý raz vyhlásili víťaza národného kola súťaže Young Creatives, určenej kreatívnym tvorcom reklamy do 28 rokov. Víťazi - Ondrej Kořínek a Michal Gábriš, budú zastupovať Slovensko na medzinárodnom finále súťaže, ktorá je súčasťou Cannes Lions.

Súťaž vyhlasuje spoločnosť Ad Awards Association a odborne ju garantujú KRAS, Art Director´s Club Slovensko a mesačník Stratégie. Informácie o súťaži ponúka aj internetová adresa www.kras.sk.


xd;tm;fa

Najčítanejšie na SME Kultúra


Inzercia - Tlačové správy


  1. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  2. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  3. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  4. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  5. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  6. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  7. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  8. Inteligencia vo všetkom
  9. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo
  10. Continental spúšťa dlhodobý test pneumatík s vodičmi z Facebooku
  1. Ako efektívne využiť podlahové kúrenie?
  2. Samsung Galaxy S8: smartfón s výnimočným displejom
  3. Túžite byť matkou, ale nedarí sa? Poďme hľadať dôvody!
  4. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy
  5. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť
  6. Nové investičné projekty v Schladmingu s výhľadom na zjazdovku
  7. Podľa M. Borguľu je práca mestskej polície slabá a nedôsledná
  8. Znížená sadzba pri pôžičke v mBank už len štyri dni
  9. Odborníci poradia, komu sa oplatí využívať obnoviteľné zdroje
  10. Katarína (28): Z bývania na Nobelovej mám dobrý pocit
  1. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 7 895
  2. Šokujúce: ako sa každý Slovák dokáže ľahko naučiť po anglicky 7 256
  3. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 6 706
  4. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 6 159
  5. Last minute tipy na Kapverdské ostrovy 6 053
  6. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 5 321
  7. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 5 000
  8. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 4 885
  9. 5 krokov k vlastnému bývaniu 3 536
  10. Ako sa menila obľúbená bratislavská štvrť 3 044

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Švajčiari: štátny vlakový dopravca nás diskriminuje. Súťaž ušil na mieru jednému výrobcovi

Železničná spoločnosť Slovensko chce nakúpiť 25 nových vlakov za 160 miliónov eur.

KOMENTÁRE

Brexit na princípoch úprimnej spolupráce

Dosahovanie kompromisov už akoby nebolo v móde. Je načase to zmeniť.

ŽENA

Čo si obliecť na maturitu a štátnice?

Skúšky sú formálnymi udalosťami, dospelosť prejavujeme aj oblečením.

Neprehliadnite tiež

Nová Cvernovka: Komunity tu majú budúcnosť

Prvého mája sa po prvý raz otvárajú ateliéry bývalej Cvernovky v nových priestoroch.

Po zámku v Kroměříži sa preháňa Mária Terézia vo vetrovke

Narodila sa pred tristo rokmi. Teraz o nej vzniká dvojdielny film v koprodukcii štyroch krajín.

Vychovala sebeckých synov. Obetavá Baba z ľadu teraz zaujala v Amerike

Film so Zuzanou Kronerovou získal cenu za scenár na prestížnom festivale Tribeca.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop