Zlaté klince za najlepšie reklamy si odnieslo šesť agentúr

BRATISLAVA 28. marca (SITA) - Najviac kreatívnej slovenskej reklamy vzniklo vlani v agentúre Miškov-Uličný-Weber. Rozhodla o tom 11-členná medzinárodná porota 10. ročníka súťaže Zlatý klinec 2004, ktorá ...

BRATISLAVA 28. marca (SITA) - Najviac kreatívnej slovenskej reklamy vzniklo vlani v agentúre Miškov-Uličný-Weber. Rozhodla o tom 11-členná medzinárodná porota 10. ročníka súťaže Zlatý klinec 2004, ktorá spolu v piatok rozdelila 10 bronzových, 16 strieborných a 10 zlatých klincov 2004. Tímu z Miškov-Uličný-Weber udelila dva bronzové, päť strieborných a jeden Zlatý klinec. Na jubilejnom udeľovaní cien za najkreatívnejšiu reklamu v SR získala šesť klincov (dva bronzové, jeden strieborný a tri zlaté) agentúra VACULIK ADVERTISING. Rovnako šesť cien - tri bronzové, jeden strieborný a dva Zlaté klince patria aj tímu z Mayer/McCANN-Erickson.

Agentúra Wiktor Leo Burnet si z galavečera v bratislavskom Auparku odniesla dva zlaté a dva strieborné klince 2004, dve ceny získali za kampaň pre Detský fond SR Konto bariéry s názvom Výnimočné deti. Výnimočné deti tak popri umiestnení sa medzi najlepšími reklamami sveta, bojovali aj na domácej scéne. Zadávateľovi kampane - Detskému fondu SR zároveň za odvahu a podporu pri presadzovaní tvorby pôvodnej slovenskej reklamy udelil vyhlasovateľ súťaže - Klub reklamných agentúr Slovenska cenu Zlatý klient roka.

Porota ocenila jedným bronzovým, strieborným a zlatým klincom práce EuroRSCG New Europe. Striebro a zlato za kreativitu získala Istropolitana D´Arcy. Dva strieborné klince 2004 patria aj tímu z B.M.A. Bronzový a strieborný klinec získala agentúra CD Ogylvy & Mather. Kreatívne tímy agentúr Soria & Grey a Creator dostali po jednom striebornom klinci. Porota ocenila bronzovým klincom usporiadateľa večera - agentúru Advers.

Tento rok si z rúk režiséra Juraja Johanidesa prevzal cenu Filip 2004 za výnimočný kreatívny prínos do slovenskej reklamy Vlado Slivka. Porota neudelila Grand Prix. Zo šiestich kategórii bolo najviac kvalitných prác v kategórii Tlač a poster ale aj v TV a kinoreklama. Žiadne ceny nezískali diela prihlásené do kategórie Interactive and online, slabé zastúpenie bolo aj v kategórii Techniques.

Súčasťou Zlatého klinca 2004 bol aj 2. ročník národnej súťaže Sceen Vision Awards Slovakia. Jej víťazi - Wiktor Leo Burnet a Miškov-Uličný-Weber, postúpia na 51. ročník festivalu Cannes Lions. Po prvý raz vyhlásili víťaza národného kola súťaže Young Creatives, určenej kreatívnym tvorcom reklamy do 28 rokov. Víťazi - Ondrej Kořínek a Michal Gábriš, budú zastupovať Slovensko na medzinárodnom finále súťaže, ktorá je súčasťou Cannes Lions.

Súťaž vyhlasuje spoločnosť Ad Awards Association a odborne ju garantujú KRAS, Art Director´s Club Slovensko a mesačník Stratégie. Informácie o súťaži ponúka aj internetová adresa www.kras.sk.


xd;tm;fa

Najčítanejšie na SME Kultúra


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 7 677
  2. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 7 396
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 558
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 382
  5. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 2 171
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 098
  7. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 637
  8. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 1 588
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 170
  10. Zvládnete tento test o jablkách a cideroch? Otestujte sa 809

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Pýcha „ja som baník, kto je viac“ sa minula. Ako sa žije v kraji, kde bane miznú

Tak ich tu vnímajú. Ako náletové buriny, ktoré sa uchytili v pustnúcom baníckom kraji.

SVET

Článok 7: Nukleárna zbraň, ktorá prvýkrát hrozí Poľsku

Štáty sa nebudú hrnúť do používania tohto nástroja, hovorí analytička.

SVET

Poliaci masovo protestujú, krajina stráca slobodu

Vládna strana postupne ovládla súdnictvo či médiá.

Neprehliadnite tiež

Koncert Norah Jones v Ostrave mal jednu chybu. Znel príliš ticho

Na festivale Colours of Ostrava vo štvrtok zneli dva silné hlasy.

Šéf detskej televízie: Zdôrazňujeme kompletnú rodinu, ale neriešime politiku ani náboženstvo

V rozprávkach slovenskej Ducktv sa proti drakovi bojuje zubnou kefkou. Aj svet na nich fičí.

Nekrológ

Benningtonove trápenia nevyšli nazmar. Dôkazom je Hybrid Theory

Správe o smrti speváka Linkin Park sa nedá uveriť.

Zomrel spevák skupiny Linkin Park, spáchal samovraždu

Chester Bennington sa zrejme obesil vo svojom dome.