Zlaté klince za najlepšie reklamy si odnieslo šesť agentúr

BRATISLAVA 28. marca (SITA) - Najviac kreatívnej slovenskej reklamy vzniklo vlani v agentúre Miškov-Uličný-Weber. Rozhodla o tom 11-členná medzinárodná porota 10. ročníka súťaže Zlatý klinec 2004, ktorá ...

BRATISLAVA 28. marca (SITA) - Najviac kreatívnej slovenskej reklamy vzniklo vlani v agentúre Miškov-Uličný-Weber. Rozhodla o tom 11-členná medzinárodná porota 10. ročníka súťaže Zlatý klinec 2004, ktorá spolu v piatok rozdelila 10 bronzových, 16 strieborných a 10 zlatých klincov 2004. Tímu z Miškov-Uličný-Weber udelila dva bronzové, päť strieborných a jeden Zlatý klinec. Na jubilejnom udeľovaní cien za najkreatívnejšiu reklamu v SR získala šesť klincov (dva bronzové, jeden strieborný a tri zlaté) agentúra VACULIK ADVERTISING. Rovnako šesť cien - tri bronzové, jeden strieborný a dva Zlaté klince patria aj tímu z Mayer/McCANN-Erickson.

Agentúra Wiktor Leo Burnet si z galavečera v bratislavskom Auparku odniesla dva zlaté a dva strieborné klince 2004, dve ceny získali za kampaň pre Detský fond SR Konto bariéry s názvom Výnimočné deti. Výnimočné deti tak popri umiestnení sa medzi najlepšími reklamami sveta, bojovali aj na domácej scéne. Zadávateľovi kampane - Detskému fondu SR zároveň za odvahu a podporu pri presadzovaní tvorby pôvodnej slovenskej reklamy udelil vyhlasovateľ súťaže - Klub reklamných agentúr Slovenska cenu Zlatý klient roka.

Porota ocenila jedným bronzovým, strieborným a zlatým klincom práce EuroRSCG New Europe. Striebro a zlato za kreativitu získala Istropolitana D´Arcy. Dva strieborné klince 2004 patria aj tímu z B.M.A. Bronzový a strieborný klinec získala agentúra CD Ogylvy & Mather. Kreatívne tímy agentúr Soria & Grey a Creator dostali po jednom striebornom klinci. Porota ocenila bronzovým klincom usporiadateľa večera - agentúru Advers.

Tento rok si z rúk režiséra Juraja Johanidesa prevzal cenu Filip 2004 za výnimočný kreatívny prínos do slovenskej reklamy Vlado Slivka. Porota neudelila Grand Prix. Zo šiestich kategórii bolo najviac kvalitných prác v kategórii Tlač a poster ale aj v TV a kinoreklama. Žiadne ceny nezískali diela prihlásené do kategórie Interactive and online, slabé zastúpenie bolo aj v kategórii Techniques.

Súčasťou Zlatého klinca 2004 bol aj 2. ročník národnej súťaže Sceen Vision Awards Slovakia. Jej víťazi - Wiktor Leo Burnet a Miškov-Uličný-Weber, postúpia na 51. ročník festivalu Cannes Lions. Po prvý raz vyhlásili víťaza národného kola súťaže Young Creatives, určenej kreatívnym tvorcom reklamy do 28 rokov. Víťazi - Ondrej Kořínek a Michal Gábriš, budú zastupovať Slovensko na medzinárodnom finále súťaže, ktorá je súčasťou Cannes Lions.

Súťaž vyhlasuje spoločnosť Ad Awards Association a odborne ju garantujú KRAS, Art Director´s Club Slovensko a mesačník Stratégie. Informácie o súťaži ponúka aj internetová adresa www.kras.sk.


xd;tm;fa

Najčítanejšie na SME Kultúra


Inzercia - Tlačové správy


  1. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  8. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  9. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. Exkurzia študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  2. Prichádza Black Friday, jazdenku môžete mať so zľavou 2000 eur
  3. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  4. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  5. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  6. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  7. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  8. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  9. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  10. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 15 208
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 091
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 535
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 806
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 3 043
  6. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 810
  7. Moskva alebo Petrohrad? 1 693
  8. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások 1 664
  9. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 506
  10. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba 1 413

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Policajti, vojaci aj vrtuľník. Vrahov Kubašiaka hľadali tri dni

Obvinenia voči Šajgalovi, ktorý je na úteku, odznova prejedná prvostupňový okresný súd.

KOMENTÁRE

Slovensko ničí lowcostová mentalita. Kedy s tým niečo urobíme?

Atmosféra nedôstojných príjmov nás ničí.

Neprehliadnite tiež

O knihách

David Lagencrantz pre SME: Strach zo mňa urobil lepšieho spisovateľa

Sloboda prejavu je dnes ohrozená. Význam a potreba dobrej žurnalistiky sú dnes väčšie ako kedykoľvek doteraz.

Neschudol, nepribral, aj tak sa extrémne zmenil. Gary Oldman hrá Churchilla

Dostať tvár britského premiéra bolo utrpením. Čoskoro v kinách.

Nič úprimné nevie povedať, aj tak je Taylor Swift najpredávanejšou speváčkou

Spieva o mužoch, na ktorých chce zabudnúť. Výsledkom je ukričaný album.

ROZHOVOR

Jeremy Renner pre SME: Ako Johnny Depp neskončím, víno za päťtisíc mi musíte kúpiť vy

Hviezdny herec prišiel na rozhovor, aj keď mal obe ruky zlomené.