SME
Nedeľa, 24. január, 2021 | Meniny má TimotejKrížovkyKrížovky
PROGRAM, ČO ODVYSIELA VEREJNOPRÁVNA STV, BOL PRE KOMERČNÉ TELEVÍZIE DRAHÝ

Za SuperStar vydá STV asi 80 miliónov

BRATISLAVA - Slovenskí diváci uvidia na jeseň najdrahší program, aký bol kedy u nás vyrobený. Program Slovensko hľadá SuperStar, založený na hľadaní speváckych talentov, bude vysielať ...

BRATISLAVA - Slovenskí diváci uvidia na jeseň najdrahší program, aký bol kedy u nás vyrobený. Program Slovensko hľadá SuperStar, založený na hľadaní speváckych talentov, bude vysielať verejnoprávna STV. Komerčné televízie totiž usúdili, že by sa im vynaložené náklady nevrátili.

"Celkové náklady na SuperStar budú asi 80 miliónov korún," povedal pre SME člen vedenia televízie Branislav Záhradník. Za touto sumou sa skrýva 23 častí programu, plus 15 špeciálnych magazínov.

Riaditeľ televízie Richard Rybníček informoval tento týždeň Radu STV, že za zakúpenie licencií na programy Svadba snov a SuperStar zaplatila televízia spolu 4,7 milióna korún.

Skryť Vypnúť reklamu

"Uviedol spoločnú sumu za oba programy, pretože inak by porušil zmluvné podmienky," povedal predseda rady Miroslav Kollár. O výrobu relácie sa bude podľa Záhradníka starať asi 100-členný tím, k dispozícii sú aj konzultanti od majiteľa licencie britskej spoločnosti FremantleMedia, ktorí už boli aj na Slovensku.

STV podobne ako česká Nova, podľa jej hovorcu Dana Plovajka, SuperStar nekúpila ako program na kľúč. "Všetko vrátane scény sa vyrobí na Slovensku, k licencii sme dostali manuál, ako má čo vyzerať," povedal Záhradník.

Jedným z dôvodov, prečo STV bude vysielať taký finančne náročný projekt, je podľa Záhradníka to, že v tom čase už budú fungovať peoplemetre, ktoré presne zmerajú sledovanosť programov. Televízia sa chystá získať vďaka SuperStar nových divákov, teda aj väčší podiel z reklamy.

Skryť Vypnúť reklamu

"Chceme, aby sa celá investícia vrátila z reklamy, aby tento program nestál ani korunu z koncesionárskych poplatkov," povedal Záhradník.

Markíza ako najúspešnejšia televízia na trhu sa tento program neusilovala kúpiť pre jeho finančnú náročnosť. "Chceli sme kúpiť program PopStars, kde sa hľadajú skupiny, nie interpreti," povedala riaditeľka PR Markízy Ivana Semjanová. Celkové náklady na tento program boli okolo 100 miliónov korún.

Televízia JOJ SuperStar vysielať chcela a rokovala s majiteľom licencie, ale nedohodla sa na peniazoch. "Tento program nie je na slovenskom trhu finančne návratný," povedal hovorca televízie Ľudovít Tóth.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 39 807
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 37 932
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 10 788
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 10 374
  5. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 105
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 061
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 328
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 057
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 858
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 757
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Rázcestie v obci Martinová.

Maďarov na severe nechcú a Rómov nikde nechcú, opisujú ľudia z Martinovej.

22. jan

O klíme si kladieme falošné otázky.

22. jan
Nemocnice v Londýne sú pod tlakom.

Nový kmeň môže byť smrteľnejší.

16 h
Petra Vlhová.

Gisinová pôjde hneď po Vlhovej.

13 h