SME
Sobota, 31. október, 2020 | Meniny má AurelaKrížovkyKrížovky

Sex v reklame už nepredáva

Londýn 2. septembra (TASR) - Sex priťahuje a predáva, tvrdia reklamné agentúry, ale najnovší britský prieskum odhalil, že v niektorých prípadoch môžu ...

Londýn 2. septembra (TASR) - Sex priťahuje a predáva, tvrdia reklamné agentúry, ale najnovší britský prieskum odhalil, že v niektorých prípadoch môžu mať reklamy s erotickým podtextom účinok úplne opačný. Aspoň tak tvrdia autori štúdie s názvom D-Code, ktorú uskutočnila londýnska spoločnosť pre výskum trhu Headlightvision.

Podľa autorky správy Allison OďKeefovej inzeráty so sexuálnymi motívmi predovšetkým mladých ľudí ani zďaleka nešokujú, pretože už nevybočujú z konvencií, a tým pádom takáto reklama nefunguje. Sexuálnymi motívmi sú už totiž médiá, filmy aj videohry natoľko presýtené, až to unavuje. Sex sa skrátka stal neoddeliteľnou súčasťou hlavného prúdu a v reklamách už nešokuje.

Skryť Vypnúť reklamu

Z výsledkov prieskumu vyplýva, že Britov priťahujú oveľa jemnejšie a prepracovanejšie reklamy, než agentúry ponúkajú. Ľudia oceňujú reklamy, ktorým nechýba humor, irónia a dôvtip. Tvorcovia reklám by si preto mali uvedomiť, že práve používanie jemných a inteligentných narážok a odkazov láka, pretože ukrývajú tajomstvo.

Únava zo sexu a tisíckrát opakovaných záberov vedie k tomu, že ľudia sa chcú jednoducho baviť. Pre reklamných tvorcov z toho vyplýva ponaučenie: najzaujímavejšie zostáva nevyslovené...

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  2. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  3. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  4. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  5. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  9. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  10. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  1. Nechajte zamestnancov vybrať si služobné auto, oplatí sa vám to
  2. Moringa a Ginkgo - pomocníci z prírody
  3. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  4. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  5. O prenájom auta majú čoraz väčší záujem aj malé firmy. Ušetria
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  9. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  10. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 38 460
  2. Aplikáciu tohto Slováka používajú v 150 krajinách. Ako začínal? 26 515
  3. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 19 378
  4. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 16 835
  5. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 15 162
  6. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 14 633
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 552
  8. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 12 252
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 111
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 10 644
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Naď očakáva, že počas víkendu otestujú aspoň tri milióny ľudí

Najväčšie problémy spôsobovali drive through odberové miesta.

celoplošné testovanie na Covid-19.
Premiér Matovič hovorí o prvých výsledkoch testovania.

Vo svete píšu o nepresných testoch aj o výzve prezidentky

Únia sa môže Slovenskom inšpirovať, ak sa projekt podarí.

Testovanie v obci Štiavnické Bane.
Sean Connery v bondovke Žiješ len dvakrát.