Bratislava 8. novembra (TASR) - Najsledovanejšou zábavnou reláciou na Slovensku od spustenia peoplemetrov je pondelkové Je to možné?!, kde Jožo Pročko so skrytou kamerou "nachytal" ministra hospodárstva Pavla Ruska.
"Reláciu si v ten večer pozrelo 1 400 000 divákov," informovala TASR vedúca PR Televízie Markíza Ivana Semjanová. Relácia tak dosiahla 29,5-percentnú sledovanosť a 55,4-percentný podiel na trhu. Inkognito na TV JOJ dosiahlo v tom istom čase sledovanosť 9,2 percenta a podiel na trhu 18,9 percenta, Domáca horúčka na Jednotke Slovenskej televízie mala sledovanosť 7,6 percenta a podiel na trhu 14,6 percenta.
Rekord zaznamenal v pondelok aj obľúbený sitkom Priatelia, ktorý si na Markíze pozrelo 16,1 percenta divákov a ktorý dosiahol 33,1-percentný podiel na trhu. Priatelia porazili obe spravodajské relácie konkurenčných televízií.
Správy STV sledovalo v ten istý večer 15,3 percenta divákov, čo je 31,9-percentný podiel na trhu, Noviny JOJ prilákali 14,1 percent divákov - 29,5-percentný podiel. Televízne noviny Markízy, ktoré sú vysielané o pol hodinu skôr ako konkurenčné, sledovalo v pondelok večer 33 percent divákov a dosiahli 72,2-percentný podiel na trhu. V tom čase dosiahla Jednotka trojpercentnú sledovanosť (6,6- percentný podiel) a TV JOJ 2,3 percentnú sledovanosť a 5,1 percentný podiel.
TV JOJ však teší, že stále stúpa sledovanosť vlastnej reality šou Dievča za milión. Prvý priamy prenos si pozrelo 12,8 percenta divákov, druhý 13,6 percent a ostatný súboj dievčat sledovalo v sobotu až 14 percent Slovákov starších ako 12 rokov. Trhový podiel televízie bol 28,3 percent.
Zdroj dát je PMT/TNS SK.