Deti za peniaze vypĺňali lístky do ankety Český slávik
Praha 11. decembra (TASR) - Zaujímajú brigádu ponúkali nedávno
stredoškolákom v Litoměřiciach niektoré agentúry. Na prilepšenie
k vreckovému stačilo ...
TASR
Tlačová agentúra
Písmo:A-|A+ Diskusia nie je otvorená
Praha 11. decembra (TASR) - Zaujímajú brigádu ponúkali nedávno
stredoškolákom v Litoměřiciach niektoré agentúry. Na prilepšenie
k vreckovému stačilo vyplniť niekoľko stoviek lístkov do ankety Český
slávik, na ktorých už bolo vyplnené poradie interpretov.
Ako píšu dnešné Lidové noviny, kopu anketových lístkov náhodou
objavil u svojho žiaka učiteľ litoměřického gymnázia. S prekvapením
zistil, že mladík nevyberá obľúbeného speváka, či speváčku, ale len
vypĺňa haldu lístkov. Šokovaný učiteľ sa dozvedel, že ide o solídnu
brigádu, ktorú financuje agentúra interpretov a tá v anketových
lístkoch vyplnila mená svojich "koní". Na prvých miestach na
hlasovacích lístkoch boli mená Martin Maxa, Helena Vondráčková
a kapela Těžkej Pokondr.
Maxu a Vondráčkovú zastupuje firma Universal music, ktorá však
niečo podobné odmieta. Ľudia, ktorí sa pohybujú v šoubiznise však
priznávajú, že podobné ovplyvňovanie ankiet je v ČR na dennom
poriadku. Riaditeľ firmy Musica Bohemica, ktorá organizovala Českého
slávika, Jaroslav Těšínsky odmieta podozrenie zo zmanipulovania
súťaže. "Dovedna prišlo štvrť milióna lístkov, takže aj keby niekto
vyplnil tritisíc, tak by to výsledky ťažko ovplyvnilo," dodal.