Po štrnástich rokoch sa spolupráca značiek Pohoda a piva Zlatý bažant (respektíve spoločnosti Heineken) končí, oznámili v tlačovej správe zástupcovia hudobného festivalu. Dvadsiaty ročník festivalu sa preto bude volať "len" Pohoda 2016.
Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky spoločnosti HEINEKEN Slovensko v nej hovorí:
„Sme veľmi hrdí na uplynulých úspešných 14 rokov kvalitnej spolupráce na festivale Pohoda. Nastal však čas posunúť sa ďalej a sme veľmi radi, že ho môžeme odovzdať v tej najlepšej kondícii. Festivalu, všetkým jeho partnerom a priaznivcom želáme veľa šťastia do ďalších úspešných ročníkov.“
Riaditeľ festivalu Michal Kaščák k tomu dodáva: „Aj vďaka Zlatému Bažantu mohli naši návštevníci na festivale vidieť mnohé veľké mená svetovej hudobnej scény, zároveň k nám HEINEKEN Slovensko prinášal aj viaceré pivné (Bažant Pub, Pohostinstvo) či kultúrne atrakcie (Bažant Kinematograf). Sme hrdí, že sme boli partnermi taký dlhý čas, bola to vynikajúca spolupráca. Značke ako aj jej zástupcom ďakujeme a prajeme všetko dobré.“
Festival v správe avizuje, že meno nového partnera v oblasti alkoholických nápojov oznámi v stredu na podujatí Pohoda Párty v bratislavskom Urban House o 15.00.