Hľadá sa Neo. Matrix by mal mať pokračovanie

Kultový film máta producentov, len jeho režiséri nemajú záujem.

(Zdroj: OUTNOW)
Článok pokračuje pod video reklamou

LOS ANGELES, BRATISLAVA. Keď vznikal, producenti veľmi nepočítali s tým, že na ňom zarobia. Ale zle počítali, z filmu Matrix sa stal na jar 1999 taký hit, že zarobili takmer 500 miliónov dolárov a získal štyri Oscary v technických kategóriách. Žiaden intelektuál si vtedy nedovolil tvrdiť, že ho nevidel.

Dnes štúdio Warner Bros. zvažuje, že sa k nemu vráti, píše časopis Hollywood Reporter.

Do kín by tak vrátil stále aktuálny príbeh, v ktorom je človek zotročený pod nadvládou strojov, len ako súčasť naprogramovaného Matrixu a len pár krokov od definitívneho vyhubenia. Jediná jeho šanca je, že si to uvedomí a pokúsi sa z neho vystúpiť.

Plány na oživenie Matrixu nie sú nové. Už sa raz zvažovala možnosť, že by mohol vzniknúť televízny seriál, teraz sa zdá, že vo Warner Bros. sa inšpirovali nápadmi z konkurenčného Disney. To by znamenalo, že vznikne spin off - tak ako zo Star Wars nedávno vznikol Rogue One - a že pôvodný hlavný hrdina sa na plátne možno ani neukáže.

V Matrixe ním bol Neo, hral ho Keanu Reeves. Hral aj v pokračovaniach Matrix Reloaded a Matrix revolution (2003), a hoci tie nemali až taký veľký úspech u kritiky, z Reevesa sa vďaka nim stal jeden z najlepšie platených hercov. Vlastne by sa dalo povedať, že keby nebolo Matrixu, ako herec by ani neexistoval.

Warner Bros. ešte nevie, koho do nového filmu obsadí, Hollywood Reporter spomína Michaela B. Jordana (známeho z filmu Creed). Ani o režiséroch nič nevie, vie len, že asi nemôžu počítať s bratmi Wachowskými. Nielen preto, že medzičasom už nie sú bratia, pretože sa dali preoperovať na sestry. Aj preto, že nemajú záujem. Zástupcovia štúdia zatiaľ len dúfajú, že od nich dostanú na nový Matrix požehnanie.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  2. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  3. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  4. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  5. Keď Slováci krotia morský vietor
  6. Ochrana pred tropickou horúčavou
  7. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  8. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  9. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  10. Škôlka od srdca
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 16 988
  2. Vizuálny smog je problém 10 269
  3. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 4 999
  4. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 4 868
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 3 527
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 245
  7. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 3 170
  8. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 3 009
  9. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 2 829
  10. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 2 536