Z Cannes od našej redaktorky Kristíny Kúdelovej
CANNES. Ak sa aj Netflix bál, ako dopadne jeho prvá účasť v Cannes, toto pravdepodobne nečakal. Jedine, že by ho niekto dopredu upozornil na to, že kruté festivalové publikum ho môže za hocijakú malú chybu vybučať a vypískať.
Pri projekcii jeho filmu Okja s Tildou Swintonovou, Jakeom Gyllenhaalom a Paulom Danom sa to stalo od úvodných titulkov. Stačilo, že sa na plátne ukázalo logo Netflixu.
Navyše premietaný obraz nebol dostatočne vysoký a hercom "odsekával" hlavy. Načo sa sem tlačíte, keď nerobíte film pre kiná? Veď ho ani neviete premietnuť!
Ani s týmto si nedáte námahu? Kričali ľudia v hľadisku a približne osem minút sa hecovali v hneve, ktorý na Netflix potrebovali vypustiť.
Bolo to nespravodlivé. Toto nebol prípad, keď by si to bol zaslúžil.
Odskákali si to nevinní tvorcovia
Netflix vyvolal rozpačité reakcie po tom, ako ohlásil, že filmy, ktoré tu má v súťaži, nedovolí po festivale premietnuť v kine.