Muži z nej vždy šaleli. Ona to vedela a na oplátku pred kamerou bez ostychu zhadzovala zvršky.
Keď o sebe Monica Bellucciová teraz vyhlasuje, že je hanblivá, máme plné právo jej neveriť. Veď hrala predovšetkým zvodkyne, postavy, ktoré sa nemuseli ani pohnúť, aby chlapov okamžite roztúžili.
Rada pútala pozornosť zovňajškom – využívala svoje dokonalé telo a taliansky temperament, aby koketovala. S hercami na pľaci, s kamerou, s divákmi. Ešte aj v rodinnej komédii o egyptských dobrodružstvách Asterixa a Obelixa predviedla svoje krivky a ukázala takmer nahé prsia.
“Nemôžem sa nazývať Bondovým dievčaťom, na to som už príliš zrelá. Hovorím si skôr Bondova lejdy, žena.
„
Ktovie, čo by na Kleopatru v podaní Monicy povedal ilustrátor pôvodného komiksu o dvoch Galoch, Albert Uderzo. Dôležitejšie však je, že Bellucciová zaujala istého Bosniaka.
Režisér Emir Kusturica sa vlani rozhodol, že chce Monicu len pre seba. Vo svojom najnovšom filme, v ktorom taliansku herečku obsadil do roly Nevesty, sa nechopil len réžie. Napísal aj scenár, a to na mieru, aby si mohol sám zahrať. Nevestinu lásku, pochopiteľne.
Kusturicova bizarnosť a iná Monica
Nás čaká premiéra v 24. augusta, no diváci, ktorí už snímku Na mliečnej dráhe videli, majú rozporuplné názory. Kusturicovi vyčítajú predovšetkým amatérske počítačové (CGI) efekty.
Aj my sme film už videli – s kritikou súhlasíme a dodávame, že Kusturicov obľúbený magický realizmus sa pomocou CGI efektov robiť nedá. Aj keby boli dokonalé, čo zďaleka nie sú, zase by len pochovali poetiku rozprávkových prvkov.
Nuž, ale môžeme Kusturicovi vyčítať technické nedokonalosti, keď sa mu podarilo nakrútiť takú bizarnosť?

Jeho postava Kostu má veľmi jednotvárny život. Každý deň nosí na svojom oslíkovi mlieko vojakom na front.
Svištiace guľky ho už veľmi neznepokojujú, vždy sa vracia späť do dediny, kde ho vyčkáva temperamentná Milena, bývalá gymnastka a Kostova nastávajúca.
Okrem toho, že dokáže exnúť deci rakije a urobiť rozštep vo vzduchu, pomáha Milena svojej babe. Napríklad naťahovať staré rakúsko-uhorské hodiny, ktoré aj tak nefungujú.
Akurát každého zodvihnú ku stropu a než sa nazdá, má od ozubených koliesok rozťatú ruku. Áno, tu presne začína pitoreskná línia, ktorá sa tiahne celým filmom.
No už sa objavuje aj ona, krásna a pokorná Talianka, o ktorej toho miestni veľa nevedia. Ani Kosta nevie, no pre tajomnú Nevestu ľahko zabudne na divokú Milenu, ktorej na tradičnej balkánskej veselici v pití nestačia ani starí chlapi.