SME

Monica Bellucci pre SME: Krása je nebezpečný dar, treba s ňou vedieť narábať

Talianska ikona poslednou bondovkou a novým Kusturicom dokazuje, že herečky nemusia po štyridsiatke končiť.

Monica Bellucci (1964),svetoznáma talianska modelka, ktorej sa ako jednej z mála podaril prechod k filmovému herectvu, sa do Benátok dostala vďaka viacerým snímkam ako Baaria Giuseppe Tornatoreho, Un été brûlant Philippa Garrela, či Kliatba bratov Grimmovcov Terryho Gilliama.Monica Bellucci (1964),svetoznáma talianska modelka, ktorej sa ako jednej z mála podaril prechod k filmovému herectvu, sa do Benátok dostala vďaka viacerým snímkam ako Baaria Giuseppe Tornatoreho, Un été brûlant Philippa Garrela, či Kliatba bratov Grimmovcov Terryho Gilliama. (Zdroj: SITA/AP)

Monica Bellucci a Emir Kusturica, to je pozoruhodné spojenie. Rodák zo Sarajeva prichádza koncom augusta do našich kín s filmom Na mliečnej ceste. Hoci kontextom príbehu je vojna, v srdci je rozprávkový ľúbostný príbeh – a oni dvaja v hlavnej úlohe.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Je to príbeh dvoch dospelých ľudí, ktorých vojna pripravila o všetko, takže už nemajú čo stratiť. Dávno nie sú mladí, ale keď sa stretnú, nastane medzi nimi čosi čarovné. Láska, senzualita a sexualita nie sú záležitosť veku a to je podľa mňa nádherné posolstvo,“ hovorí MONICA BELLUCI.

SkryťVypnúť reklamu

Stretli sme sa s ňou v Benátkach, kde mal film svetovú premiéru. Bola spokojná, ale tak trochu aj napätá z toho, ako film prijmú diváci.

Rozprávate viacerými jazykmi, teraz ste k nim pridali aj srbčinu. Aké to bolo?

Nakrúcať s Emirom bola pre mňa veľká výzva a zároveň veľké dobrodružstvo. Najmä preto, že k dispozícii sme mali len veľmi stručný základný scenár. Slúžil vlastne iba ako podklad na improvizáciu, ktorá mi nie je celkom vlastná. Po srbsky som sa učila veľmi poctivo, mala som jazykového kouča a Emir ma ubezpečoval, že moja srbčina je skvelá, ale i tak mi občas chýbala istota. Našťastie, herec vyjadruje emócie tvárou, telom, pohybmi, gestami – a to je dôležitejšie, silnejšie ako slová.“

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C4ZR9 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Komerčné články

  1. Poisťovníctvo je plné predsudkov. Dá sa však robiť inteligentne
  2. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  3. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  4. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  5. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  6. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  7. Ako premeniť 50 € mesačne na desiatky tisíc – VELTY portfóliá
  8. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská
  1. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  2. Študenti sa učili od najlepších šéfkuchárov na Slovensku
  3. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  4. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  5. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  6. Riaditeľ Budvaru: Ľudia poznajú rozdiel. Poctivý ležiak chce čas
  7. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  8. Najlepšia odmena za vysvedčenie? Kniha
  1. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 21 697
  2. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská 11 081
  3. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu? 10 811
  4. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 9 920
  5. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 7 618
  6. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou 5 709
  7. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci 5 539
  8. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom 4 804
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (13. - 19.6.1925)
  2. Eva Gallova: Vyšetrovanie podozrivej smrti slávneho maliara Raffaela Santi a druhý raz bol slávnostne pochovaný
  3. Daniel Bíro: Komiksy manga sú v súčasnosti tále populárne a obľúbené. Vedeli ste, že majú charakteristický štýl kresby a čítania?
  4. Melita Gwerková: Keď sa múza stane slávnejšou ako jej obdivovateľ
  5. Zuza Fialová: Viac konzumu - viac nešťastia. Súmrak modernity v dvoch zásadných knihách.
  6. Katarína Mikolášová: Banja Luka je dnes živým centrom kultúry a turistiky
  7. Adriana Boysová: Volajme ho Sam. Vypočutý Bohom.
  8. Martin Šuraba: Harry Potter: Čarodejnícky almanach
  1. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka? 111 978
  2. Ivan Mlynár: Ako smerácke ku..y ( myslím kurzy ), odhalili korupciu rodiny Šimečkovcov a poslanca KDH Františka Majerského. 12 230
  3. Elena Antalová: Smutný a radostný odkaz pánovi Františkovi Mikloškovi 11 586
  4. Peter Franek: Výzva pre poslancov a voličov KDH. 8 183
  5. Milan Polician: Quiet quitting v ekonomike: keď firmy odchádzajú potichu 7 233
  6. Vlado Jakubkovič: Muž je muž, žena je žena ... a Slovensko je v ... 6 338
  7. Rado Surovka: Nie dôchodcovia, ale Ficovlády zruinovali Slovensko 5 307
  8. Radko Mačuha: Mám iba dve pohlavia: mužské a ženské. 4 038
  1. Tupou Ceruzou: Čo vie žena urobiť
  2. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka?
  3. Marcel Rebro: Začalo ďalších 7 dní bez vojny
  4. Marcel Rebro: Ukrajina krváca aj za nás. Len my zatvárame oči
  5. Marian Nanias: Jadrová energia – pozor na (nerozumných) politikov.
  6. Radko Mačuha: Tiso získal vďaka kolaborácii s Hitlerom Slovenskú štátnosť.
  7. Marcel Rebro: Ruské útoky na civilné ciele: Zámerné barbarstvo 21. storočia
  8. Radko Mačuha: Mám iba dve pohlavia: mužské a ženské.
SkryťZatvoriť reklamu