Jana Kirschner vydá nový album. Upozorní naň koncertmi na obľúbených miestach

Speváčka len týždeň vopred oznámila, že chystá jednodňové turné.

Jana Kirschner na jednej zo zastávok koncertného turné Takmer sólo. (Zdroj: SME - Gabriel Kuchta)

BRATISLAVA. Pop up podujatia pomáhali v minulosti oživiť miesta, ktoré boli trochu zabudnuté alebo ktoré si zaslúžili pozornosť. Organizátori pre ne vymysleli špeciálny program. V posledných rokoch ich často pripravovali aj hudobníci, ktorí nimi chceli upozorniť napríklad na vydanie nového albumu.

Keď spevák Frank Ocean vydával ten posledný, najprv ho predával na niekoľkých utajených miestach. Lady Gaga si pri jednej podobnej príležitosti postavila malú galériu a keď raper Kanye West len pár hodín vopred na sociálnej sieti oznámil, že bude robiť koncert v malom newyorskom klube, na ulici to spôsobilo chaos.

Článok pokračuje pod video reklamou

Tajné, nečakané koncerty poznáme aj z našich festivalov Pohoda a Grape.

Niečo podobné teraz pripravila speváčka Jana Kirschner. Len týždeň vopred na facebooku oznámila, že budúci utorok vystúpi v troch bratislavských podnikoch.

Vstup je zadarmo. Komornejšie priestory kaviarne Dobre Dobre, farmárskej tržnice Fresh Market a kníhkupectva Artforum patria medzi jej obľúbené. Keď je na Slovensku, rada ich navštevuje. Ten prvý sa odohrá už doobeda.

Jej nový album Živá spája zvukové záznamy z troch veľkých koncertných turné k albumom Moruša biela a Moruša čierna.

Na každom z vybraných miest Kirschnerová odohrá polhodinový program a malo by to byť stretnutie neformálne, priateľské, kde by si bola s fanúšikmi bližšie a mohla sa s nimi porozprávať.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000€
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Ochrana pred tropickou horúčavou
  5. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  6. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  7. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  8. Škôlka od srdca
  9. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000€
  10. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 16 104
  2. Vizuálny smog je problém 9 908
  3. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 7 201
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 6 188
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 4 301
  6. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 3 855
  7. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 3 528
  8. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 373
  9. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 3 077
  10. Dovolenka pri Mŕtvom mori a tipy na overené hotely 2 834

Téma: Festival Pohoda


Hlavné správy zo Sme.sk

AUTO

Vývojár palív v F1 pre SME: Niekedy vieme viac ako technici

Benoit Poulet už začína vyvíjať benzín na budúci rok.

EKONOMIKA

Mala Slávika aj Miss, teraz Forza končí. Aký bol jej príbeh?

Produkčný dom má finančné problémy.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Tajní mali o únose informovať, prezident o ničom nevie

Tajní si údajne splnili povinnosť. Akú?

Neprehliadnite tiež

Dančiakov syn kritizuje Laššákovú. Na rozlúčku poslala náhradníka

Maďarič si prišiel uctiť Chudíka aj Labudu.