Slovensko po dlhej absencii opäť na veľtrhu v Cannes

BRATISLAVA 18. januára (SITA) - Slovenskí vystavovatelia sa po vyše desaťročnej absencii predstavia na prestížnom medzinárodnom veľtrhu MIDEM v Cannes, ktorého 19. ročník sa začne v nedeľu a potrvá do štvrtka. Vďaka Hudobnému centru (HC), Slovenskej telev

ízii (STV), Slovenskému rozhlasu (SRo), Slovenskému národnému divadlu (SND) a hudobným vydavateľstvám sa bude Slovensko prezentovať po prvý raz formou národného stánku. V ňom návštevníci veľtrhu nájdu produkty slovenskej skladateľskej tvorby súčasnej hudby, slovenských interpretov a súborov z oblasti vážnej hudby, folklóru, jazzu, rocku a popu.

Ako agentúru SITA informovala Katarína Holubánska z HC, našu hudobnú kultúru predstaví 120-minútový audiovizuálny zostrih o hudobných skladateľoch a interpretoch, súboroch zo všetkých hudobných žánrov produkcie STV, CD nahrávky rôznych žánrov, ako aj propagačné materiály jednotlivých vydavateľov. V slovenskom národnom stánku bude vystavený aj Katalóg Slovakia-Your New Friend (Slovensko - Váš nový priateľ), ktorý pripravilo Hudobné centrum.

Svetový hudobný veľtrh privíta každoročne 25 tisíc osôb z 96 krajín sveta, takmer 700 firiem, 750 novinárov a 1 500 hudobných interpretov. Veľtrh tvorí 732 stánkov, návštevníci sa zabavia na 50 koncertoch a diskutovať budú na 20 konferenciách. MIDEM je jedným z najznámejších priestorov, na ktorom sa stretáva hudobný priemysel z celého sveta. Uzatvárajú sa na ňom exkluzívne kontrakty medzi vydavateľstvami, distribútormi, agentúrami a producentmi. Slovenskí zástupcovia dúfajú, že sa vďaka účasti na veľtrhu opäť podarí uviesť slovenských vydavateľov a výrobcov do povedomia svetového hudobného priemyslu, a že získajú najnovšie informácie o hudobných trendoch a nadviažu spoluprácu so zahraničnými partnermi.



ve;bl

Najčítanejšie na SME Kultúra


Inzercia - Tlačové správy


  1. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  6. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  9. Desať obľúbených miest v Chorvátsku
  10. Viac času pre rodinu by uvítala viac ako tretina Slovákov
  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Cambridge Business School, škola novej doby
  9. Cykloturistický trip študentov SvF STU v Bratislave – Vol. 4
  10. História sťahovania
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 8 558
  2. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 8 114
  3. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 7 981
  4. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 7 717
  5. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 7 128
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 133
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 5 024
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 497
  9. Sendvičová drevostavba v kostýme drevenice 2 759
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 1 895

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Nemýľte sa, toto nie je vaše Slovensko, zaznelo Kotlebovi pod oknom

Na to, aby zlo víťazilo, stačí, aby dobrí ľudia nerobili nič, pripomenul prezident Andrej Kiska.

EKONOMIKA

Lajčák hovorí o výbere Evky niečo iné, ako pred mesiacmi

Minister sa bránil prieskumom, teraz priznáva, že žiadny nebol.

Neprehliadnite tiež

Na premiéru v Cannes chcel prísť s opicou. Švédsky režisér si uťahuje zo sveta umenia

Ruben Östlund má na festivale komédiu s riaditeľom múzea v hlavnej úlohe.

Náš večerníček bodoval v zahraničí, no televízia ho odkladala. Teraz sa obáva volieb

Animovaný seriál Ivana Popoviča vznikal trinásť rokov. Konečne ho odvysielajú celý.

Dizajnérka loga Burger King: Mala som málo slobody. Ľudí aj tak nezaujímajú obaly

Debbie Millmanová navrhovala komerčné značky aj odznaky pre Hillary Clintonovú.

Americká dizajnérka zhodnotila naše značky: Kto nazve čipsy, že Slovakia?

Debbie Millmanová pracovala s Pepsi, či so Star Wars. Ukázali sme jej naše výrobky.