SME

Solange pokračuje v sebapoznávaní. Vracia sa domov, aby zistila, pokiaľ zašla

Novinkou vzdáva hold svojim koreňom.

Solange Knowles novým albumom potvrdzuje svoju umeleckosť.Solange Knowles novým albumom potvrdzuje svoju umeleckosť. (Zdroj: Album Cover)

Hudobná brandža bola v úžase, keď Solange Knowles vydala v roku 2012 sedemskladbové EP s názvom True. Začala rásť hviezda mladšej sestry Beyoncé s dovtedy nepovšimnutými popovými opusmi.

Nadviazala plnokrvným konceptuálnym albumom A Seat at the Table s fokusom na identitu černošskej ženy, pričom si za svoje referencie stanovila rodinných príslušníkov.

Názov je pozvánkou k stolu, kde aj Afroameričania na sklonku dňa riešia svoje úspechy, ale aj trápenia pred celou rodinou. Solange chcela, aby poslucháči pochopili, čo ju bolí a čím sa pýši.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nahrávka z roku 2016 si vyslúžila veľmi pozitívne hodnotenia kritikov a vysoké umiestnenia v koncoročných rebríčkoch. Vyvstávala otázka, či je umelkyňa schopná nadviazať na taký ťažký viacrozmerný album aj v pokračovaní.

Nie je to hudba na rýchle občerstvenie

Novinku When I Get Home vydala podľa vzoru úspešného predchodcu - zámer zverejniť nový počin ohlásila iba tri dni dopredu. Neavizovala singlom ani inými ochutnávkami, iba kryptickými správami na sociálnych sieťach.

CD sa skladá z devätnástich piesní, napriek tomu, že trvá iba takmer štyridsať minút. Má krátky úvodný popevok, šesť predelov a zvyšné skladby nedosahujú v priemere ani tri minúty.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C5TQB na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Komerčné články

  1. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň?
  2. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  3. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  4. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  5. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  6. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  7. Ako premeniť 50 € mesačne na desiatky tisíc – VELTY portfóliá
  8. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská
  1. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň?
  2. V spaľovni vytriedili nevybuchnuté petardy a plynové bomby
  3. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  4. Študenti sa učili od najlepších šéfkuchárov na Slovensku
  5. Fakulta managementu UK - možnosť štúdia vo svetových jazykoch
  6. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  7. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  8. Riaditeľ Budvaru: Ľudia poznajú rozdiel. Poctivý ležiak chce čas
  1. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 23 489
  2. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská 11 682
  3. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 11 157
  4. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu? 11 145
  5. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci 6 891
  6. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou 6 267
  7. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké 5 023
  8. V Kardiocentre v Šaci opäť unikátni 4 907
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Posudzovanie liekov, ktoré majú byť preplácané z verejného zdravotného poistenia je veľmi citlivý proces. Ilustračné foto.

Šéf lekárnickej komory pripúšťa konflikt záujmov.


4
Sídlo NATO v Bruseli.

Predstava o neutralite umožňuje snívať, že v dnešnom svete sa dá byť niekde medzi.


Tomáš Valášek v Aréne

Kým európski lídri komunikujú, naša diplomacia v zásadných chvíľach mlčí a neiformuje.


a 1 ďalší 6
Carlos Alcaraz vo finále Roland Garros 2025.

Sinner využíva systém 'všetko alebo nič'.


Jan Kamarád
  1. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (13. - 19.6.1925)
  2. Eva Gallova: Vyšetrovanie podozrivej smrti slávneho maliara Raffaela Santi a druhý raz bol slávnostne pochovaný
  3. Daniel Bíro: Komiksy manga sú v súčasnosti tále populárne a obľúbené. Vedeli ste, že majú charakteristický štýl kresby a čítania?
  4. Melita Gwerková: Keď sa múza stane slávnejšou ako jej obdivovateľ
  5. Zuza Fialová: Viac konzumu - viac nešťastia. Súmrak modernity v dvoch zásadných knihách.
  6. Katarína Mikolášová: Banja Luka je dnes živým centrom kultúry a turistiky
  7. Adriana Boysová: Volajme ho Sam. Vypočutý Bohom.
  8. Martin Šuraba: Harry Potter: Čarodejnícky almanach
  1. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka? 171 695
  2. Ivan Mlynár: Ako smerácke ku..y ( myslím kurzy ), odhalili korupciu rodiny Šimečkovcov a poslanca KDH Františka Majerského. 12 670
  3. Milan Polician: Quiet quitting v ekonomike: keď firmy odchádzajú potichu 7 545
  4. Vlado Jakubkovič: Muž je muž, žena je žena ... a Slovensko je v ... 6 809
  5. Peter Slamenik: Žid sa už poučil 4 917
  6. Radko Mačuha: Mám iba dve pohlavia: mužské a ženské. 4 512
  7. Eva Gallova: Adela Vinczeová doma zažívala muky, ale nevolali záchranku, aby nezaťažovali systém 4 456
  8. Elena Antalová: Smutný a radostný odkaz pánovi Františkovi Mikloškovi 3 794
  1. Radko Mačuha: Také peniaze Cyril a Metod nikdy nevideli.
  2. Roman Kebísek: Čierny štvorec: Abstraktné umenie prešlo do absolútna a filozofickej roviny
  3. Tupou Ceruzou: Čo vie žena urobiť
  4. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka?
  5. Marcel Rebro: Začalo ďalších 7 dní bez vojny
  6. Marcel Rebro: Ukrajina krváca aj za nás. Len my zatvárame oči
  7. Marian Nanias: Jadrová energia – pozor na (nerozumných) politikov.
  8. Radko Mačuha: Tiso získal vďaka kolaborácii s Hitlerom Slovenskú štátnosť.
SkryťZatvoriť reklamu