Miluje videoklipy, považuje sa za zvedavého človeka a zvykol si počítať kávy. S kurióznym zvykom prestal, no chuť objavovať mu zostáva.
Režisér KAROL VOSÁTKO mal veľkú záľubu vo videoklipoch, čo sa odrazilo aj na hudobnej relácii deväťdesiatych rokov s názvom Deka hity.
Potom vytvoril obľúbený seriál z podsvetia Mafstory a slovenských divákov si získal aj skečšou S.O.S., vďaka čomu mohli spoznať Petru Polnišovú.
Zakladateľ divadla La Komika denníku SME nepovedal len veci zo zákulisia televíznej novinky Klamal by som ti? Ako skúsený televízny tvorca s pestrým portfóliom sa pozrel do minulosti a porovnal ju s prítomnosťou.
Prečo ste prijali ponuku pracovať práve na programe Klamal by som ti?
Všade vo svete je tento formát veľmi úspešný. Je založený na dvoch veciach – na humore a príbehoch. Môže to byť lákavé práve tým, že sa dozvedáme veci zo života známych ľudí, ktoré sme pred tým nemali šancu vedieť.
Prečo by to malo zaujímať diváka?
Jedna vec je kombinácia dobrých ľudí. Divák potrebuje skupinu so zaujímavou chémiou medzi sebou. Tak sa dokážu uvoľniť a byť vtipní.
Zároveň je dôležitý aj príbehový prvok u ľudí, ktorí sú našimi kamarátmi, ale v relácii sa stávajú obyčajnými ľuďmi aj pred publikom.
Nútime známe osobnosti zamyslieť sa nad rôznymi momentmi vo svojom živote. Od narodenia cez detstvo, Vianoce, prvé lásky, školské výlety až po profesionálny život. Snažíme sa hľadať ich fóbie, rituály… Niečo osobné, o čom verejnosť nevie.

Väčšinu hostí ste aj tak už poznali predtým. Bolo niečo, čo ste o nich nevedeli a prezradili to o sebe?
Slovenský šoubiznis je veľmi malý a takmer všetci sa medzi sebou poznáme. Napriek tomu nás ako tvorivý tím baví stretávať sa s týmito ľuďmi a získavať od nich príhody, ktoré nie sú všeobecne známe.
Čo vás pri získavaní príbehov prekvapilo?
Paradox je, že hoci väčšinu hostí poznáme ako dobrých hercov alebo komikov, platí úmera, že čím sú vtipnejší, tým nám dávajú tie najtragickejšie príhody. Obsahujú krv, zlomeniny alebo niečo podobné. Máme veľa práce s tým, aby sme ich motivovali k nežnejším spomienkam.
Musia mať účinkujúci medzi sebou dôverný vzťah?