BRATISLAVA. Päť hodín spánku, menší tréning, škola a potom ďalší tréning. Denná rutina budúcej hviezdy kórejského popu nepočíta s voľným časom, pretože vystupovanie je všetko, čo by mali chcieť robiť.
Idoly tínedžerov a tínedžeriek v Kórejskej republike sa priam liahnu. Podľa marketingového vzorca si náboroví pracovníci vyhľadávajú mladých ľudí už vo veku desať rokov.
Netreba robiť špeciálne konkurzy. Neraz stačí, že dieťa vyzerá v nákupnom centre dostatočne rozkošne na to, aby zarábalo miliardy.
Viac úspechu znamená tvrdší tréningový plán. Na strese pridáva aj to, že väčšie náborové agentúry často majú vo svojom portfóliu aj dvesto popových mláďat.
Omyl alebo lenivosť tak nie sú prípustné, pretože samy vedia, že v rade stojí skupina budúcich hviezd, ktorá je mladšia, dravejšia a kedykoľvek pripravená nahradiť.
Kórejský pop prerazil do sveta. No v dôsledku neúprosného režimu v ňom nie sú ojedinelé ani samovraždy.