SME

Spať sa neoplatí, čas treba využiť. Začal sa festival Pohoda on the ground

Až keď ste prišli, všetko dostalo zmysel, odkázal návštevníkom Kaščák.

Festival Pohoda sa na trenčianskom letisku tento rok koná od 7. do 11. júla. Festival Pohoda sa na trenčianskom letisku tento rok koná od 7. do 11. júla. (Zdroj: SME-Marko Erd)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

TRENČÍN. Už pred jedenástou ukazovali teplomery v okolí trenčianskeho letiska tridsať stupňov Celzia. Areál sa v stredu predpoludním znovu otvoril pre verejnosť, aby hostil najväčší slovenský multižánrový festival Pohoda. Aj keď pre pandémiu v značne oklieštenej podobe.

Súvisiaci článok Päťkrát a stále po prvý raz. Ako bude vyzerať Pohoda on the Ground (otázky a odpovede) Čítajte 

Kým za normálnych okolností by sa festivalová eufória začínala už pred vstupom, tentoraz to bolo iné už na prvý pohľad.

Ľudia prichádzali v malých skupinkách, akoby bojazlivo a len veľmi pomaly. Každý bol vybavený rýchlo, nikde sa netvorili dlhé rady.

SkryťVypnúť reklamu

Tiché očakávanie, ktoré bolo cítiť z prvých návštevníkov, však už zakrátko vystriedalo vítané rozptýlenie. Na zeleno-oranžové hudobné autopódium dorazila swingová kapela Funny Fellows.

Neprekážalo im ostré slnko ani to, že nemali veľa divákov. Dôležité bolo, že Pohoda sa opäť vrátila. Naživo.

Areál sa zapĺňal len pomaly

"Už pred vstupom ľudí rozdeľujeme na očkovaných a tých, ktorí potrebujú antigénový test," vysvetľuje dvojica dobrovoľníkov, ktorá pomáha usmerňovať ľudí do správneho okienka. Práce však veľa nemajú, ľudia sú vybavení rýchlo, plynulo vchádzajú jeden za druhým.

Bez registrácie však do areálu neprejde nikto. Kto to nestihol vopred, môže sa zaregistrovať aj na mieste.

Až na základe negatívneho výsledku testu či preukázania očkovaním je vstupenka na festival spárovaná a turniket ich púšťa do areálu.

SkryťVypnúť reklamu

„Akurát mi prišla esemeska, že som negatívny. A už aj potvrdzujúci e-mail,“ hovorí mladý muž, ktorý je na Pohode prvýkrát. Kamaráti, s ktorými prišiel, sú pravidelnými návštevníkmi už desať rokov.

Neprekáža im, že tohtoročná Pohoda bude pre nich len jednodňovým zážitkom, ani to, že tridsaťtisícovú masu nahradí pre pandemické opatrenia len chabá tisícka ľudí.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C84DD na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Festival Pohoda

Súvisiace témy: Festival Pohoda, Hudba
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 082
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 689
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 998
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 773
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 293
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 658
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 248
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 195
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Eva Gallova: Vyšetrovanie podozrivej smrti slávneho maliara Raffaela Santi a druhý raz bol slávnostne pochovaný
  2. Daniel Bíro: Komiksy manga sú v súčasnosti tále populárne a obľúbené. Vedeli ste, že majú charakteristický štýl kresby a čítania?
  3. Melita Gwerková: Keď sa múza stane slávnejšou ako jej obdivovateľ
  4. Zuza Fialová: Viac konzumu - viac nešťastia. Súmrak modernity v dvoch zásadných knihách.
  5. Katarína Mikolášová: Banja Luka je dnes živým centrom kultúry a turistiky
  6. Adriana Boysová: Volajme ho Sam. Vypočutý Bohom.
  7. Martin Šuraba: Harry Potter: Čarodejnícky almanach
  8. Jozef Černek: Ako vznikajú kulisy
  1. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 244
  2. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 323
  3. Natália Milanová: Nové záchody na ministerstve kultúry smrdia. Poriadne smrdia. 7 942
  4. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 918
  5. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 7 553
  6. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 7 539
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 7 051
  8. Ján Valchár: O Istanbule a vybrakovaných skladoch tankov 5 631
  1. Marian Nanias: X (Röntgenové) lúče, alebo Gama žiarenie? Aký je rozdiel...
  2. Marcel Rebro: Nebezpečný terorista s valaškou a mierumilovný rasista so samopalom
  3. Anna Brawne: Pán minister, to naše zdravotníctvo som už zachránila ja, preto je najvyšší čas, aby ste zo seba prestali robiť šaša!
  4. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  5. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  6. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  7. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  8. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
SkryťZatvoriť reklamu