BRATISLAVA. Len štyri dni stačili na to, aby sa seriál Squid Game stal číslom 1 medzi americkými predplatiteľmi Netflixu. Prešlo ešte niekoľko dní a taký istý výsledok zaznamenal aj v desiatkach ďalších krajín.
Už teraz je jasné, že svet sa zbláznil do dystopického trileru z Južnej Kórey a že to bude najúspešnejší projekt, aký kedy Netflix mal.
“V Južnej Kórei padá pre Squid Game internetová sieť, aj keď je jednou z najsilnejších na svete.
„
Kým si však stovky miliónov divákov k seriálu Squid Game sadajú s perspektívou, že si pri napínavej zábave dobre oddýchnu, jeden človek prežíva peklo.
Autori seriálu urobili nerozvážny krok a on teraz musí niesť dôsledky.
Zavolaj, povedal. A ľudia volajú
Squid Game reaguje na chudobu a neznesiteľné podmienky, v ktorých musia niektorí obyvatelia Južnej Kórey žiť. Sú takí zúfalí, že sa nechajú prehovoriť na hru, v ktorej môžu získať veľké milióny – ale aj prísť o život. Kto nesplní úlohu, hneď ho zastrelia.