Na hudbe k filmu ho baví, ak obraz a emócie nekopíruje, neduplikuje, ale kontrastuje s nimi.
Hudobník Jonatan Pastirčák známy aj ako Pjoni či Isama Zing, práve získal Rádiohlavu za album roka aj Slnko v sieti za hudbu k filmu Čiary.
Ktorý film má podľa vás najlepšiu hudbu?
Zo súčasných filmových skladateľov je pre mňa najzásadnejšia Mica Levi. Fascinuje ma to, ako narába s kontrastami voči obrazu a s jednoduchosťou motívov, ktoré sú však veľmi silné.
Napríklad vo filme Zola o dvoch striptérkach je scéna, ako zaparkujú pri moteli a keď vypnú motor, stíchne aj zvuk vo filme. Na balkóne motela dvaja chlapci driblujú s loptou. Ona z toho spravila beat s veľmi jemnou atmosférickou hudbou. Z obyčajnej, tisíckrát videnej scény sa vďaka hudbe úplne zmení jej vnímanie a vznikne magický moment. To je to, čo ma na jej hudbe baví.

Robila hudbu aj k filmu Pod kožou, ten považujem za hudobne jeden z najzaujímavejších. Prvýkrát tam výraznejšie pracovala s orchestrálnou hudbou, ale inak, ako sa bežne používa.