Bratislava 13. augusta (TASR) - Už deviaty raz dnes televíziu Markíza "prepadli" desaťtisíce ľudí. Tohtoročný deň otvorených dverí sa niesol v znamení pripravovanej reality show Big Brother-Súboj.
Celodenný program venovaný predovšetkým rodinám s deťmi a mladým ľuďom sa začal už o deviatej hodine. Areál televízie navštívilo približne 40 tisíc návštevníkov. Zabávali ich napríklad skupina Gladiátor, Desmod, Tublatanka, IMT Smile, Taktici, Robo Papp, PS, Mec Vrabec, Tweens, česká skupina Verona a hudobná formácia M-12. V Deke vysielanej v priamom prenose sa divákom prvýkrát predstavil jej nový moderátor Robo Mikla.
Atmosféru Dňa otvorených dverí priblížila Markíza v šiestich priamych vstupoch a prvýkrát predstavila vznikajúci areál, v ktorom sa bude odohrávať reality show. Poslednú možnosť prihlásiť sa medzi "veľkých bratov" využilo 1238 ľudí, uviedla dnes pre TASR vedúca PR Ivana Semjanová.
Priaznivci televízie mohli uloviť aj vzácne autogramy. "Všetci naši moderátori a redaktori boli k dispozícii. Naši fanúšikovia sa môžu s nimi rozprávať, získať od nich podpisy. Ľudská stránka týchto stretnutí je, myslím si, asi najpôsobivejšia," skonštatovala Semjanová.
V areáli boli pripravené aj rôzne atrakcie ako napríklad vodný futbal, bungee trampolíny, strelnice, nafukovací hrad, rodeo býka, autodráhy a iné. Prostredníctvom tomboly prispeli návštevníci na konto Nadácie Markíza 84 620 korunami, pričom jeden lístok stál desať korún.
Organizátori podobne ako po iné roky ponúkli zvedavcom aj možnosť prezrieť si interiéry televízie, vrátane televíznych štúdií, technického vybavenia, réžie, strižne či pracoviska moderátorov a redaktorov.