BRATISLAVA 3. októbra (SITA) - Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS) predstaví slovenské tradície na známom slovinskom festivale reklamy Golden Drum, ktorý sa koná od nedele do piatka v Portoroži. Návštevníkov v poradí 12. ročníka reklamného festivalu čaká v stredu večer spoločný slovensko-český program s tradičnými jedlami, nápojmi ale aj hudbou.
Združenie Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS) bolo založené v roku 1993, odkedy je aj riadnym členom Európskej asociácie komunikačných agentúr (EACA). KRAS združuje reklamné agentúry pôsobiace na slovenskom trhu a jeho cieľom je zvyšovanie úrovne slovenskej reklamy a marketingovej komunikácie. Profesionálne posudzuje úroveň kreativity a efektivity agentúr prostredníctvom súťaží Zlatý klinec, Effie Slovakia a rebríčka Top KRAS.
Agentúru SITA informovala výkonná riaditeľka KRAS Jana Šimeková.