Filmový debut Britney Spearsovej úspešne vyrazil do kín

New York 18. februára (TASR) - Prvý film s americkou princeznou popu Britney Spearsovou v hlavnej úlohe Crossroads napriek nepriaznivým kritikám úspešne ...

New York 18. februára (TASR) - Prvý film s americkou princeznou popu Britney Spearsovou v hlavnej úlohe Crossroads napriek nepriaznivým kritikám úspešne vyrazil do kín a počas premiérového víkendu sa dostal na druhé miesto rebríčka v USA a Kanade.

Lepšie ako Crossroads si v návštevnosti viedla len na Oscara nominovaná dráma John Q. o chorom chlapcovi, ktorého rodičia nemajú peniaze na jeho operáciu. Projekt herca Denzela Washingtona podľa predbežných údajov zatiaľ zarobil 20,6 milióna dolárov.

Zisky z predaja vstupeniek na hollywoodsky debut Spearsovej od piatku do nedele už prekročili náklady na produkciu filmu vo výške asi 12 miliónov dolárov. Mladá spevácka hviezda tak ostala ušetrená predpovedaného neúspechu - podobného tomu, aký minulý rok zaznamenala Mariah Careyová so svojím hereckým pokusom.

Arnold Schwarzenegger sa musel po týždni rozlúčiť s vrcholom amerického rebríčka návštevnosti, keď jeho nový akčný film Collateral Damage klesol na štvrtú priečku. Na treťom mieste tento týždeň skončila nová "disneyovka" Return to Neverland, pokračovanie dobrodružstiev Petra Pana.

Týždeň po oznámení nominácií na Oscara zaznamenali v USA tradične výrazný nárast záujmu o filmy a hercov, ktorí budú o prestížne ceny americkej filmovej akadémie súperiť. Predajnosť lístkov na snímku A Beautiful Mind tak v porovnaní s minulým týždňom poskočila o 35 percent a Pán prsteňov dokonca o 38 percent. Viditeľne viac divákov si prišlo pozrieť aj In the Bedroom či Gosford Park.

Najčítanejšie na SME Kultúra


Inzercia - Tlačové správy


  1. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  6. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  9. Desať obľúbených miest v Chorvátsku
  10. Viac času pre rodinu by uvítala viac ako tretina Slovákov
  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Cambridge Business School, škola novej doby
  9. Cykloturistický trip študentov SvF STU v Bratislave – Vol. 4
  10. História sťahovania
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 9 390
  2. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 8 042
  3. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 030
  4. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 7 769
  5. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 6 981
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 5 446
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 182
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 553
  9. Sendvičová drevostavba v kostýme drevenice 2 760
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 2 127

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Nemýľte sa, toto nie je vaše Slovensko, zaznelo Kotlebovi pod oknom

Na to, aby zlo víťazilo, stačí, aby dobrí ľudia nerobili nič, pripomenul prezident Andrej Kiska.

EKONOMIKA

Evku vybral Lajčák priamo, pred mesiacmi hovoril niečo iné

Minister sa bránil prieskumom, teraz priznáva, že žiadny nebol.

TECH

Odhalili tajomstvo starovekej antikoncepcie. Skutočne fungovala

Rastlinné zložky zabránia počatiu.

Neprehliadnite tiež

Na premiéru v Cannes chcel prísť s opicou. Švédsky režisér si uťahuje zo sveta umenia

Ruben Östlund má na festivale komédiu s riaditeľom múzea v hlavnej úlohe.

Náš večerníček bodoval v zahraničí, no televízia ho odkladala. Teraz sa obáva volieb

Animovaný seriál Ivana Popoviča vznikal trinásť rokov. Konečne ho odvysielajú celý.

Dizajnérka loga Burger King: Mala som málo slobody. Ľudí aj tak nezaujímajú obaly

Debbie Millmanová navrhovala komerčné značky aj odznaky pre Hillary Clintonovú.

Americká dizajnérka zhodnotila naše značky: Kto nazve čipsy, že Slovakia?

Debbie Millmanová pracovala s Pepsi, či so Star Wars. Ukázali sme jej naše výrobky.