SME

Auto Aston Martin Jamesa Bonda ide do aukcie

BRATISLAVA 11. januára (SITA/AP) - Špiónske auto Aston Martin, ktoré sa objavilo v klasických bondovkách ako Guľový blesk a Goldfinger, plne vybavené so zbraňami a sofistikovanou technikou, je na predaj.

Predpokladá sa, že na aukcii spoločnosti RM Auctions 20. januára v Arizona Biltmore Resort & Spa vo Phoenixe, by sa cena automobilu Aston Martin DB5 z roku 1965 mohla vyšplhať v prepočte až na 80 miliónov korún. "Auto Aston Martin Jamesa Bonda je jedno z najznámejších áut na svete. Je úžasné. Je to najpopulárnejšie auto, aké sme za 26 rokov aukcií videli," uviedol zakladateľ spoločnosti RM Auctions Rob Myers. Okrem toho sa na aukcii objaví i auto z filmu Al Capone - Cadillac z roku 1928.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 699
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 206
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 135
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 250
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 059
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 934
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 786
  8. Kam smerujú peniaze bohatých? 2 321
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Eva Gallova: Vyšetrovanie podozrivej smrti slávneho maliara Raffaela Santi a druhý raz bol slávnostne pochovaný
  2. Daniel Bíro: Komiksy manga sú v súčasnosti tále populárne a obľúbené. Vedeli ste, že majú charakteristický štýl kresby a čítania?
  3. Melita Gwerková: Keď sa múza stane slávnejšou ako jej obdivovateľ
  4. Zuza Fialová: Viac konzumu - viac nešťastia. Súmrak modernity v dvoch zásadných knihách.
  5. Katarína Mikolášová: Banja Luka je dnes živým centrom kultúry a turistiky
  6. Adriana Boysová: Volajme ho Sam. Vypočutý Bohom.
  7. Martin Šuraba: Harry Potter: Čarodejnícky almanach
  8. Jozef Černek: Ako vznikajú kulisy
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 498
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 16 144
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 464
  4. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 9 256
  5. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 7 978
  6. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 081
  7. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 6 845
  8. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 5 548
  1. Tupou Ceruzou: Pandemická
  2. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  3. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  4. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
  5. Tupou Ceruzou: Krížovka
  6. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť?
  7. Roman Kebísek: Láska mladej Timravy k dvom bratom
  8. Radko Mačuha: Cintula chcel Fica zavraždiť, pretože chce Mier.
SkryťZatvoriť reklamu