Mestské múzeum vyhlasuje súťaž na nové logo

BRATISLAVA 22. februára (SITA) - Mestské múzeum Bratislavy (MMB) mení svoj názov na Múzeum mesta Bratislavy. V spolupráci so Slovenským centrom dizajnu vyhlasuje verejnú súťaž na svoje nové logo. Múzeum ...

BRATISLAVA 22. februára (SITA) - Mestské múzeum Bratislavy (MMB) mení svoj názov na Múzeum mesta Bratislavy. V spolupráci so Slovenským centrom dizajnu vyhlasuje verejnú súťaž na svoje nové logo. Múzeum tak po vyše 40 rokoch výrazne mení svoj informačný a komunikačný vzhľad. Pri výbere loga sa bude klásť dôraz na historický význam kultúrnej a vzdelávacej inštitúcie. Podmienky súťaže sú uvedené na internetových stránkach mesta www.bratislava.sk. Súťaž sa začína 28. februára, uzávierka je 31. marca.

Múzeum založil ako reprezentatívnu inštitúciu mesta Okrášľovací spolok v roku 1868. V začiatkoch získalo reprezentačné priestory súčasnej Starej Radnice - kaplnku, radnú a súdnu sieň. MMB v súčasnosti spravuje vyše 110-tisíc zbierkových predmetov, vykonáva vedecko-výskumnú činnosť a prezentuje sa 10 expozíciami v historicky cenných objektoch, výstavami a vzdelávacími programami. Prezentačné podujatia ročne navštívi okolo 150-tisíc domácich i zahraničných návštevníkov.



zd;bn;mt

Najčítanejšie na SME Kultúra


Inzercia - Tlačové správy


  1. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  2. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  3. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  4. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  5. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  7. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  8. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  9. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  10. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení
  1. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  2. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  5. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  6. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  7. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  8. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  9. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  10. Ako zariadiť malú kúpeľňu?
  1. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 9 171
  2. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 8 103
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 2 862
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 2 711
  5. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 2 478
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 218
  7. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 686
  8. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 262
  9. Zvládnete tento test o jablkách a cideroch? Otestujte sa 1 104
  10. Cestujte intenzívnejšie s poznávacími zájazdmi 996

Hlavné správy zo Sme.sk

AUTO

Minúta po minúte: Po hromadnej nehode pri Bratislave uzavreli diaľnicu D1

Polícia otáča autá cez protismer naspäť do Bratislavy.

SVET

Vitajte vo Wakaliwoode. Afrika má Chucka Norrisa a točí filmy, ako nik iný

Ugandský režisér točí legendárne kung-fu komédie. V Afrike a takmer zadarmo.

AUTO

Čo robiť, keď zastanete v kolóne na diaľnici

Nevystupujte z auta a nezaťahujte ručnú brzdu.

Neprehliadnite tiež

Búrka v Tatrách hudobný festival neohrozí. Prispôsobí sa prírode

Organizátor Tatra Flowers vysvetľuje, ako sa mu zaujímavý nápad podarilo priviesť k životu.

Tvorba Imagine Dragons nie je veľmi originálna. Koncertmi ju však zachraňujú

Hviezdou prvého večera Colours of Ostrava bola americká rocková kapela.

Absolútne ticho vo vojnovom rámuse je desivé. Počuli ho vojaci pri Dunkirku

Christopher Nolan nakrútil vojnový príbeh, v ktorom dokážeme s každým vojakom súcítiť. Je to film, ktorý potrebujeme.

Vysmievajú sa z neho a parodujú ho. Despacito je najhranejšou skladbou histórie

Latinohit zostrelil z pozície jednotky Justina Biebera. Má viac ako 4,6 miliardy videní.