SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Úvodný program TV JOJ Miss Universe SR 2002 sledovalo 18,9 percenta divákov

Bratislava 20. marca (TASR) - Úvodný program vysielania novej súkromnej slovenskej televízie JOJ, ktorým bolo finále súťaže krásy Miss Universe Slovensko ...

Bratislava 20. marca (TASR) - Úvodný program vysielania novej súkromnej slovenskej televízie JOJ, ktorým bolo finále súťaže krásy Miss Universe Slovensko 2002, videlo podľa denného kontinuálneho výskumu (DKV) Slovenskej televízie 18,9 percenta divákov. Doposiaľ najúspešnejším programom TV JOJ však bol pilotný film k anglickému seriálu Dempsey a Makepeaceová, ktorý dosiahol 24-percentnú sledovanosť.

Generálny riaditeľ televízie Richard Rybníček vyhlásil, že tieto prieskumy dodávajú TV JOJ optimizmus. Zároveň však upozornil na nepresnosti merania takzvanou denníčkovou metódou. "V čase, keď sme vo vysielaní mali päťdesiatminútovú technickú prestávku, sledovalo TV JOJ podľa denníčkového výskumu neuveriteľných 25 000 divákov. Na obrazovkách sa však objavovali len pruhy a pískanie," uviedol.

Skryť Vypnúť reklamu

Hovorca TV JOJ Ľudovít Tóth TASR informoval, že táto televízia sa bude snažiť o vytvorenie spoločnej platformy všetkých slovenských televízií podporujúcej zavedenie elektronických peoplemetrov na meranie sledovanosti jednotlivých staníc. Podľa Rybníčka v krajinách, kde tieto zariadenia inštalovali, zistili až 10-percentné odchýlky od výsledkov DKV. "Bez peoplemetrov nemôže slovenský televízny trh fungovať," dodal.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  4. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  2. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  3. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  4. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  5. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  6. Budovanie zelenej značky
  7. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  8. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  9. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  10. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 25 879
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 22 128
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 17 098
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 977
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 603
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 383
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 597
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 480
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 305
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 302
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Premiér Igor Matovič počas tlačovej konferencie k priebežným výsledkom skríningového testovania.

Zaočkovať sa môžu seniori nad 75 rokov.

11 h
Plošný skríning sa končí dnes.

Mestá chcú o ďalšom testovaní ešte rokovať.

22 h
Peter Tkačenko

Možno sa ich za tie peniaze aspoň zbavíme.

3 h
CYNICKÁ OBLUDA

Vytlačený Uhrík

Kotleba najskôr Uhríka vytlačil z čela strany a teraz už úplne. Aj s Mazurekom a ďalšími Gruppenführermi.