BRATISLAVA 24. júla (SITA) - Na úspešnú americkú speváčku a hudobnú ikonu Madonnu, ktorá slávi jeden úspech za druhým, v amerických rádiách tak ľahko nenarazíte. Hoci počet predaných kusov jej posledného albumu Confessions on a Dance Floor dosiahol vo svete osem miliónov, z čoho viac ako milión sa predalo v USA, v americkom étery pesničky z neho nepúšťajú. "Americké rádiá sa orientujú hlavne na hip hop," povedal v rozhovore pre Billboard pracovník amerického vydavateľstva Warner Music Tom Biery. "My im môžeme ponúknuť "iba" globálnu popovú hviezdu s tanečnými pesničkami," dodal.
Programový riaditeľ rozhlasovej stanice Clear Channel Dom Theodor tvrdí, že americkí dramaturgovia zaraďujú Madonnu skôr niekam k retru sedemdesiatych rokov ako k súčasnej produkcii. Podľa predstaviteľov Warner Music však nie je dôvod k panike. Madonna si na nezáujem fanúšikov sťažovať nemôže. Jej najnovšia hudobná doska zaznamenala dvojnásobný nárast v predaji oproti predchádzajúcej American Life. Madonniny najskalnejší fanúšikovia začali dokonca podpisovať petíciu s názvom Zastavte bojkot Madonny v americkom étery. Doteraz ju podpísalo 3 300 ľudí. Informovala o tom internetová stránka www.idnes.cz.