SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Newyorská Metropolitná opera rozbieha masívnu kampaň

BRATISLAVA 30. augusta (SITA/AP) - Newyorčania sa budú od budúceho mesiaca na každom kroku stretávať s Madam Butterfly. Metropolitná opera sa totiž rozhodla investovať v prepočte 14,75 milióna korún do ...

BRATISLAVA 30. augusta (SITA/AP) - Newyorčania sa budú od budúceho mesiaca na každom kroku stretávať s Madam Butterfly. Metropolitná opera sa totiž rozhodla investovať v prepočte 14,75 milióna korún do reklamných letákov, billboardov a plagátov, ktoré budú s vyobrazením Pucciniho opery zdobiť metro, autobusy a telefónne búdky. Kampaň zameraná na novú sezónu, ktorá sa v opere začína 25. septembra, je súčasťou iniciatívy nového generálneho riaditeľa Petra Gelba na zatraktívnenie opery pre mladých divákov. "Boli sme veľmi vzdialení," uviedla Agnes Varis, členka režisérskeho súboru v Metropolitnej opere. "Mnoho ľudí malo pocit, že ich neoslovujeme, boli to najmä mladí ľudia," povedala. Reklamnú kampaň opera spustí už 4. septembra plagátmi vo vstupoch do metra, v autobusoch, telefónnych búdkach a billboardoch. Na plagátoch sa objaví čílska sopranistka Cristina Gallardo-Domas ako Madam Butterfly. Nové predstavenie bude režírovať hollywoodsky režisér Anthony Minghella. Iba jediný raz vo svojej 123-ročnej histórii venovala Metropolitná opera peniaze na reklamnú kampaň. Bolo to v roku 1975, keď po niekoľkých štrajkoch pracujúcich v rokoch 1969 až 1970, začal záujem o operu silno upadať. Súčasťou zatraktívnenia opery pre divákov je i naplánovaný deň otvorených dverí a zníženie najlacnejšieho lístka v prepočte na 440 korún. Najdrahšie vstupenky sa pritom v prepočte pohybujú až okolo 11 tisíc korún.

Skryť Vypnúť reklamu

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 36 636
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 35 378
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 864
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 501
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 989
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 365
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 036
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 645
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 564
  10. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 6 322
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Záchranár Peter Vizvary z galantskej nemocnice, ktorého na ARO doviezli na Silvestra po tom, ako sa pri práci sám nakazil koronavírusom.

Pocit dusenia mám stále v sebe, vraví pacient pripojený na kyslík.

10 h
Monika Jankovská odchádza z výsluchu na NAKA v Nitre.

S vyšetrovateľmi začala spolupracovať koncom októbra.

8 h

Rozhovory ZKH s primátorom Bratislavy Matúšom Vallom.

8 h