Diváci sa už pripravujú na letné trháky

BRATISLAVA 30. apríla (SITA/AP) - Americkí návštevníci kín už tretí týždeň po sebe, aj keď so slabou účasťou, podržali triler Disturbia, ktorý s tržbou 223 miliónov korún počas uplynulého víkendu opäť ...

BRATISLAVA 30. apríla (SITA/AP) - Americkí návštevníci kín už tretí týždeň po sebe, aj keď so slabou účasťou, podržali triler Disturbia, ktorý s tržbou 223 miliónov korún počas uplynulého víkendu opäť kraľoval rebríčku návštevnosti. Filmový priemysel zaznamenal výrazný pokles záujmu divákov pred prvým očakávaným letným hitom Spider-Man 3, ktorý príde do kín už tento týždeň. Prvých 12 filmov zarobilo spolu 1,547 miliardy korún, čo je o celých 30 percent menej ako počas rovnakého víkendu pred rokom, keď v kinách dominovala komédia RV s tržbou 403 miliónov korún. Dráma Disturbia spoločností DreamWorks a Paramount po troch týždňoch zvýšila svoju tržbu na 1,284 miliardy korún. Triler The Invisible spoločnosti Disney bol počas uplynulého víkendu najlepšie budujúcou novinkou, keď debutoval na druhom mieste s tržbou v prepočte 186 miliónov korún. Novinka Next spoločnosti Paramount s Nicolasom Cageom v hlavnej úlohe, skončila na treťom mieste s tržbou 177 miliónov korún. Poslednou novinkou v prvej desiatke je na deviatej priečke film The Condemned spoločnosti Lionsgate, ktorý zarobil iba 98 miliónov korún. Aj keď celková návštevnosť kín v tomto roku je o 1,2 percenta vyššia oproti minulému roku, Hollywoodske spoločnosti sa so svojimi filmami v poslednom období výrazne trápia a netrpezlivo očakávajú príchod letných trhákov. Už v piatok bude mať premiéru film Spider-Man 3. Po ňom bude nasledovať tretí diel animovanej rozprávky Shrek a Piráti Karibiku: Na konci sveta.


MiestoFilmTržba v Sk
1.Disturbia223 miliónov
2.The Invisible186 miliónov
3.Next177 miliónov
4.Fracture174 miliónov
5.Ľadové ostrie127 miliónov
6.Tajomstvo Robinsonovcov119 miliónov
7.Hot Fuz118 miliónov
8.Vacancy103 miliónov
9.The Condemned98 miliónov
10.Are We Done Yet?83 miliónov
zdroj: Media By Numbers LLC

Najčítanejšie na SME Kultúra


Inzercia - Tlačové správy


  1. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  6. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  9. Desať obľúbených miest v Chorvátsku
  10. Viac času pre rodinu by uvítala viac ako tretina Slovákov
  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Cambridge Business School, škola novej doby
  9. Cykloturistický trip študentov SvF STU v Bratislave – Vol. 4
  10. História sťahovania
  1. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 8 227
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 7 942
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 7 754
  4. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 7 677
  5. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 7 264
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 092
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 4 562
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 446
  9. Sendvičová drevostavba v kostýme drevenice 2 755
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 1 710

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Everest bude ešte ťažší. Čakanie v zápche môže horolezcov stáť život

Hillaryho výšvih – poslednú veľkú prekážku pri výstupe zničilo zemetrasenie.

TECH

Odhalili tajomstvo starovekej antikoncepcie. Skutočne fungovala

Rastlinné zložky zabránia počatiu.

Neprehliadnite tiež

Na premiéru v Cannes chcel prísť s opicou. Švédsky režisér si uťahuje zo sveta umenia

Ruben Östlund má na festivale komédiu s riaditeľom múzea v hlavnej úlohe.

Náš večerníček bodoval v zahraničí, no televízia ho odkladala. Teraz sa obáva volieb

Animovaný seriál Ivana Popoviča vznikal trinásť rokov. Konečne ho odvysielajú celý.

Dizajnérka loga Burger King: Mala som málo slobody. Ľudí aj tak nezaujímajú obaly

Debbie Millmanová navrhovala komerčné značky aj odznaky pre Hillary Clintonovú.

Americká dizajnérka zhodnotila naše značky: Plechovka kofoly by sa mala zmeniť

Debbie Millmanová pracovala s Pepsi, či so Star Wars. Ukázali sme jej naše výrobky.