Los Angeles 14. júna (TASR) - Paul McCartney dosiahol v stredu svoj najväčší úspech v amerických hitparádach za posledné desaťročie. Jeho prvý album pre americkú sieť kaviarní Starbucks s názvom Memory Almost Full, ktorý v pondelok hralo vyše 10.000 reštaurácií spoločnosti na celom svete, získal tretie miesto v amerických rebríčkoch.
Naposledy zaznamenal tento legendárny člen skupiny Beatles podobný úspech so skladbou Flaming Pie, ktorá sa vyšplhala na druhé miesto svetového rebríčka v roku 1997.
Sieť Starbucks, ktorá sa postupne stáva miestom trávenia voľného času, podpísala s McCartneym zmluvu pred tromi mesiacmi. Originálne marketingové plány spoločnosti presne spĺňali predstavy bývalého Beatla o nápaditom propagovaní jeho nového albumu.
Propagáciu Memory Almost Full obohatil umelec ďalším bonbónikom a prekvapil svojich fanúšikov, keď usporiadal predstavenie v New Yorku. Tanečnú sálu v dištrikte Chelsea doslova rozpumpoval kombináciou 20 skladieb najväčších hitov Beatles a piesní z nového albumu. Takmer 700 fanúšikov sa o koncerte dozvedelo z McCartneyho oficiálnej webstránky iba deň vopred. O to viac si predstavenie užili.