Ameriku zachvátila simpsonovská horúčka. Premiéra filmu o tejto rodinke bude o dva týždne a štrnásť amerických Springfieldov sa ide potrhať, aby bola premiéra práve u nich. Niektoré obchody zo siete 7-Eleven predávajú tovar z animovaného seriálu.
Simpsonovci sa odohrávajú vo fiktívnom Springfielde. Jediný, ktorý nemá záujem organizovať premiéru, je Springfield v Minnesote. Springfield v Nebraske zasa ani nemá kino, zatiaľ čo film, ktorý na svoju propagáciu vytvoril Springfield v Missouri, využil 9000 komparzistov, 15 filmárov a 1440 šišiek. V Massachusetts sa do kampane zapojil aj miestny senátor Ted Kennedy, ktorý mohol byť jednou z predlôh pre fiktívneho starostu mesta Joea Quimbyho. V Ohiu sa rozhodli pre malú kampaň. Nechcú, aby mesto vyzeralo príliš hlúpo.
Hlasovať za Springfield sa dá na stránke usatoday.com a výsledky by sa Springfieldy mali dozvedieť zajtra ráno.
Jedným z partnerov filmu, ktorý má byť letným kasovým trhákom, je sieť malých obchodov 7-Eleven. Dvanásť amerických veľkomiest preto zmenilo fasádu obchodíkov a stali sa z nich Kwik-E-Marty. Produkty Kwik-E-Martov sa počas marketingovej kampane dajú kúpiť po celej Amerike. V ponuke sú cereálie šaša Krustyho, Krustyho, kolový nápoj Buzz Cola, Bartov obľúbený komiks Rádioaktívny muž a nemôže chýbať nápoj Squishee (zmrazený drink Slurpee). Niečo však predsa chýba - pivo Duff.
Autor: East Lansing, Michigan