SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Superbad zostáva najžiadanejším filmom v amerických kinách

BRATISLAVA 27. augusta (SITA/AP) - Po úspešnom debute v amerických kinách zostáva komédia Superbad aj naďalej najnavštevovanejším filmom. Tržby za vstupenky z premietania filmu počas uplynulého víkendu ...

BRATISLAVA 27. augusta (SITA/AP) - Po úspešnom debute v amerických kinách zostáva komédia Superbad aj naďalej najnavštevovanejším filmom. Tržby za vstupenky z premietania filmu počas uplynulého víkendu dosiahli v prepočte 446,2 milióna slovenských korún. Komédia je v kinách nasadená desať dní a už celkovo zarobila viac ako 1,7 miliardy korún. Druhú priečku obsadil triler Bournovo ultimátum v hlavnej úlohe s Mattom Damonom, ktorý zarobil 307,4 milióna korún. Treťou najžiadanejšou bola snímka Rušná hodina 3, ktorej tvorcovia sa tešia z víkendového zisku 304, 9 milióna korún. Úspech zaznamenala aj komédia s Rowanom Atkinsonom v hlavnej úlohe - Prázdniny pána Beana, ktorej tržba sa pohybovala okolo 250,4 milióna korún. Na piatej priečke skončil so ziskom 247,9 milióna korún triler War. Novinkou v desiatke najnavštevovanejších filmov v amerických kinách je komédia The Nanny Diaries, ktorá so ziskom 193,4 korún obsadila šiestu priečku. Z minulotýždňového štvrtého miesta sa na siedme posunula animovaná komédia Simpsonovci vo filme, ktorá si k tržbe z predošlého týždňa - 168,1 milióna korún pripočítala takmer 109,1 milióna korún. Úspešne si počínala aj sci-fi dráma Hviezdny prach so ziskom 99,2 milióna korún. O 12,4 milióna korún menej, a teda 86,8 milióna korún, zarobil film Hairspray. Desiatku najnavštevovanejších filmov v amerických kinách uzatvorila Invázia so ziskom 76,8 milióna korún.

Skryť Vypnúť reklamu

Prvých dvanásť filmov rebríčka si počas uplynulého víkendu pripísalo na svoje konto v prepočte 2,23 miliardy korún, čo je o sedem percent viac ako zarobili filmy za rovnaký víkend v minulom roku.


MiestoFilmTržby v Sk
1.Superbad446,2 milióna
2.Bournovo ultimátum307,4 milióna
3.Rušná hodina 3304, 9 milióna
4.Prázdniny pána Beana250,4 milióna
5.War247,9 milióna
6.The Nanny Diaries193,4 milióna
7.Simpsonovci vo filme109,1 milióna
8.Hviezdny prach99,2 milióna
9.Hairspray86,8 milióna
10.Invázia76,8 milióna
Zdroj: Media By Numbers LLC

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  5. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  6. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 41 882
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 248
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 13 983
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 449
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 006
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 955
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 385
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 265
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 119
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 000
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Film

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Zľava: Jozef Brhel, Milan Fiľo, Jaroslav Haščák a Juraj Široký.

Skupina najbohatších Slovákov má vyššie ambície ako kaviareň či reštauráciu.

14 h

Prvá vlna ich minula, druhá udrela horšie.

4 h

Nemocnica nikdy nezažila toľko úmrtí.

22. jan