Spolu so svojimi priaznivcami oslávil v nitrianskom Divadle Andreja Bagara svoje 60. narodeniny.
Súčasťou osláv bolo predstavenie Divotvorný hrniec, ktorý mal premiéru v minulom roku. Tento muzikál je posledným, ktorý Bednárik v Nitre režíroval.
V Nitre som sa rozlúčil, teraz sa bábkovým muzikálom Chu-Chin-Chow lúčim s bratislavským bábkovým divadlom. Povinnosti mám ešte v Prahe, kde pripravujem v spolupráci s Michalom Davidom a Drupim muzikál Mona Líza, uviedol Bednárik. Svoju bohatú kariéru plánuje zavŕšiť v Bratislave. Na Novej scéne by chcel režírovať muzikál Spievanie v daždi. Definitívnou bodkou by však malo byť uvedenie nového muzikálu v novom Slovenskom národnom divadle. Ak sa podarí zakúpiť práva, mali by to byť Bedári, priblížil svoje plány Bednárik.
Režisér plánuje ukončiť svoju kariéru o dva roky. Ako tvrdí, divadlo mu chýbať nebude. Už som si v divadle prežil všetko, čo sa tu dá prežiť. Moja komora s nápadmi sa už vyprázdňuje. Je dôležité vedieť, kedy má človek odísť a urobiť priestor mladým.
Okrem návštev divadelných predstavení sa teší na cestovanie. Ako tvrdí, cestovateľský sen nemá. Rád navštevuje Japonsko, Poľsko i Anglicko. Mám rád tieto krajiny najmä preto, že ľudia sú rezervovanejší. Je mi to príjemnejšie, ako napríklad hlučné povahy Talianov.
Jozef Bednárik sa narodil 17. septembra 1947 v Zelenči pri Trnave. Po absolvovaní strednej umelecko-priemyslovej školy vyštudoval herectvo na Vysokej škole múzických umení v Bratislave. Po desaťročnom hereckom pôsobení sa začal venovať výlučne réžii. V nitrianskom Divadle Andreja Bagara režíroval muzikály Fidlikant na streche, Grék Zorba, Adam Šangala, Kabaret a Divotvorný hrniec. Divácky najúspešnejší bol Adam Šangala. Sám režisér však za vrchol svojej tvorby považuje Kabaret. Som presvedčený, že lepší muzikál už neurobím. Najobľúbenejším predstavením zostáva pre Bednárika Grand hotel, ktorý režíroval na bratislavskej Novej scéne pred takmer 20 rokmi.