Organizujú fotosúťaž Na brehu priezračnej rieky Kysuce

ŽILINA/TURZOVKA 14. októbra (SITA) - Pre profesionálnych aj amatérskych fotografov bez ohľadu na vek či národnú príslušnosť je určená súťaž Na brehu priezračnej rieky Kysuce. Ide už o tretí ročník fotosúťaže, ...

ŽILINA/TURZOVKA 14. októbra (SITA) - Pre profesionálnych aj amatérskych fotografov bez ohľadu na vek či národnú príslušnosť je určená súťaž Na brehu priezračnej rieky Kysuce. Ide už o tretí ročník fotosúťaže, ktorú vyhlásilo Mesto Turzovka a Kultúrne a spoločenské stredisko Turzovka. Pre tento rok určili dve súťažné témy: Kysucká krajina a Kysučania. Uzávierka súťaže je 15. novembra. Výsledky fotosúťaže vyhlásia 5. decembra na vernisáži výstavy víťazných a vybraných fotografií.

Fotografie, ktorými sa autori prihlasujú do súťaže, musia byť nafotené na území regiónu Kysúc, s minimálnym rozmerom 20 krát 30 centimetrov, maximálne 15 fotiek od jedného autora. Cykly alebo seriály sa hodnotia ako jedna fotografia. Autori každú fotografiu zo zadnej strany označia menom a presnou adresou, súťažnou témou, názvom fotografie a miestom, kde ju odfotografovali. Fotografie môžu byť využité na propagáciu súťaže alebo v nekomerčných materiáloch o Kysuciach – na čo dávajú súťažiaci svojou prihláškou súhlas bez nároku na honorár.

Fotografie môžu autori zasielať na adresu: Kultúrne a spoločenské stredisko Turzovka, Jašíkova ul. 179, 023 54 Turzovka, alebo e-mail: kassturzovka@stonline.sk , tel. č. 00421-(0)41/43 52 308.

Informácie sú z webstránky Euroregiónu Beskydy.



lc;mt;pe

Najčítanejšie na SME Kultúra


Inzercia - Tlačové správy


  1. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  6. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  9. Desať obľúbených miest v Chorvátsku
  10. Viac času pre rodinu by uvítala viac ako tretina Slovákov
  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Cambridge Business School, škola novej doby
  9. Cykloturistický trip študentov SvF STU v Bratislave – Vol. 4
  10. História sťahovania
  1. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 8 208
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 7 950
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 7 844
  4. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 7 680
  5. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 7 242
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 097
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 4 617
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 451
  9. Sendvičová drevostavba v kostýme drevenice 2 756
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 1 729

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Everest bude ešte ťažší. Čakanie v zápche môže horolezcov stáť život

Hillaryho výšvih – poslednú veľkú prekážku pri výstupe zničilo zemetrasenie.

TECH

Odhalili tajomstvo starovekej antikoncepcie. Skutočne fungovala

Rastlinné zložky zabránia počatiu.

Neprehliadnite tiež

Na premiéru v Cannes chcel prísť s opicou. Švédsky režisér si uťahuje zo sveta umenia

Ruben Östlund má na festivale komédiu s riaditeľom múzea v hlavnej úlohe.

Náš večerníček bodoval v zahraničí, no televízia ho odkladala. Teraz sa obáva volieb

Animovaný seriál Ivana Popoviča vznikal trinásť rokov. Konečne ho odvysielajú celý.

Dizajnérka loga Burger King: Mala som málo slobody. Ľudí aj tak nezaujímajú obaly

Debbie Millmanová navrhovala komerčné značky aj odznaky pre Hillary Clintonovú.

Americká dizajnérka zhodnotila naše značky: Plechovka kofoly by sa mala zmeniť

Debbie Millmanová pracovala s Pepsi, či so Star Wars. Ukázali sme jej naše výrobky.