Hneď na jar sa po dekáde mlčania vrátili Take That. Môžeme sa vysmievať z chlapčenských kapiel, ale táto návrat zvládla vo veľkom štýle a na novom albume mala niekoľko hitov hodných niekdajšej slávy. Bohužiaľ, ich návrat sa stal vzorom aj pre horšie kapely a slizkí chlapci z Boyzone už predávajú lístky na koncertné turné.
Návrat sa až tak nepodaril Spice Girls, ktoré sa viac venovali výzoru než hudbe. Komické boli fotografie skupiny tak digitálne vylepšené že sa nepodobali na seba, ako aj ich kampaň pre supermarkety Tesco. Nik nechápal, čo by členky Spice Girls robili v tomto lacnom reťazci. V reklamnom šote chodili po predajni a jedna sa pred druhou skrývali, lebo sa hanbili za to, kde to nakupujú.
Tesco by si za to zaslúžilo cenu za najúprimnejšiu reklamnú kampaň roka, vracajúce sa Spice Girls však iba tak cenu za najhlučnejšie prasknutie jednej prázdnej bubliny.