BRATISLAVA 29. marca (SITA/Reuters) - eraktívne oboznamovať fanúšikov s novinkami. Pussycat Dolls, Kylie Minogue, raper a herec Ludacris či 50 Cent sa rozhodli zmeniť svoje internetové stránky na vlastné sociálne siete, ktoré sa stávajú novou generáciou webových stránok umelcov s mnohými výhodami rovnako pre nich ako pre ich priaznivcov.
"Dôvod, prečo sme oddelili Thisis50 od MySpace-u, je kontrola e-mailovej databázy," povedal Chris "Broadway" Romero z G-Unit Records, ktorý riadi internetovú stránku Thisis50.com rapera 50 Centa. Okrem toho, že umelec vlastní dáta všetkých zaregistrovaných, má možnosť kontroly nad reklamou či ponúkať vlastné skladby na stiahnutie, ale aj rôzne druhy tovaru. Užívateľ sa môže stať členom komunity, vytvoriť si svoj profil ako formu sebaprezentácie, komunikovať s ďalšími fanúšikmi a dozvedieť sa aktuálne novinky o ich obľúbenej hviezde, sledovať videá, sťahovať piesne či zvonenia na mobilné telefóny.