Londýn 15. apríla (TASR) -
Nová služba obchodného reťazca bude konkurovať firme Apple, ktorá prevádzkuje obľúbený iTunes, ako aj britským spoločnostiam HMV, 7Digital alebo Woolworths.
"Vytvorili sme vzrušujúci, ľahko ovládateľný obchod pre zákazníkov Tesca všetkých vekových kategórií," povedal obchodný riaditeľ spoločnosti Graham Harris.
Ceny za služby ešte len oznámia. Hovorca spoločnosti Tesco očakáva, že za jednu pieseň sa bude účtovať približne 80 britských pencí.
Služba s názvom Tesco Digital sprístupní zo začiatku asi 3,3 milióna piesní. Filmy a epizódy televíznych seriálov do katalógu pribudnú do konca roka 2008.
Podľa Medzinárodnej organizácie fonografického priemyslu (IFPI) vzrástol predaj hudby v digitálnom formáte v roku 2007 až o 40 percent, informuje agentúra Reuters.