Príroda, život a fotografia

Začína sa 3. ročník fotografickej súťaže Ekológia v objektíve.

Minuloročná víťazná snímka.(Zdroj: JURAJ KOSTOLANSKÝ)

BRATISLAVA. Symbolicky na Deň Zeme, teda 22. apríla štartoval na Slovensku už tretí ročník fotografickej súťaže Ekológia v objektíve. Do 16. septembra 2008 sa do nej môžu zapojiť amatérski aj profesionálni fotografi a poslať svoje fotografické práce, ktoré korešpondujú s aktuálnou témou. Tá na tento rok znie: Vedou proti klimatickej zmene. Opäť ju organizuje spoločnosť Bayer.

Cieľom projektu Ekológia v objektíve je prostredníctvom unikátnych snímok alarmovať zodpovednosť ľudí a ukázať vplyv nadmernej spotreby energie na prírodu, život a zmeny podnebia. Súťaž bude hodnotená v dvoch kategóriách: od 10 do 18 rokov a nad 18 rokov. Súťažiaci môže prihlásiť najviac 9 svojich fotografií. Prihlášku, podrobné pravidlá súťaže a ďalšie informácie o projekte a téme možno nájsť na webovej stránke projektu: www.eko­logiavobjektive.sk. Na stránke bude po prihlásení prebiehať aj verejné hlasovanie, na základe ktorého bude víťaznej snímke udelená Cena internetu.

Po uzavretí prihlasovania prác bude koncom septembra 2008 o víťazoch rozhodovať porota, ktorá je aj tento rok zložená z odborníkov na obe oblasti – vedu i fotografiu. Predsedníčkou poroty je fotografka s dlhoročnou pôsobnosťou na Katedre fotografie VŠVU Milota Havránková a fotograf Pavol Breier, ktorý sa zameriava na dokumentárnu fotografiu a reportáž a fotografiu krajiny. Pozvanie do poroty prijali aj meteorológ a klimatológ Milan Lapin a mnohí ďalší.

Najčítanejšie na SME Kultúra


Inzercia - Tlačové správy


  1. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  6. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  9. Desať obľúbených miest v Chorvátsku
  10. Viac času pre rodinu by uvítala viac ako tretina Slovákov
  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Cambridge Business School, škola novej doby
  9. Cykloturistický trip študentov SvF STU v Bratislave – Vol. 4
  10. História sťahovania
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 8 613
  2. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 8 108
  3. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 7 985
  4. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 7 722
  5. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 7 112
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 138
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 5 056
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 502
  9. Sendvičová drevostavba v kostýme drevenice 2 759
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 1 914

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Nemýľte sa, toto nie je vaše Slovensko, zaznelo Kotlebovi pod oknom

Na to, aby zlo víťazilo, stačí, aby dobrí ľudia nerobili nič, pripomenul prezident Andrej Kiska.

EKONOMIKA

Lajčák hovorí o výbere Evky niečo iné, ako pred mesiacmi

Minister sa bránil prieskumom, teraz priznáva, že žiadny nebol.

Neprehliadnite tiež

Na premiéru v Cannes chcel prísť s opicou. Švédsky režisér si uťahuje zo sveta umenia

Ruben Östlund má na festivale komédiu s riaditeľom múzea v hlavnej úlohe.

Náš večerníček bodoval v zahraničí, no televízia ho odkladala. Teraz sa obáva volieb

Animovaný seriál Ivana Popoviča vznikal trinásť rokov. Konečne ho odvysielajú celý.

Dizajnérka loga Burger King: Mala som málo slobody. Ľudí aj tak nezaujímajú obaly

Debbie Millmanová navrhovala komerčné značky aj odznaky pre Hillary Clintonovú.

Americká dizajnérka zhodnotila naše značky: Kto nazve čipsy, že Slovakia?

Debbie Millmanová pracovala s Pepsi, či so Star Wars. Ukázali sme jej naše výrobky.