sledné roky. Slepé lásky si u nás pozrelo 2600 ľudí. V kinách je film už takmer dva mesiace. Znie to ako prepadák, ale pretrime si trochu oči.
Režisér Slepých lások Juraj Lehotský si práve postál na červenom koberci na festivale v Cannes. A jeho film tam zažil standing ovation. Vo významnom časopise Screen mu dokonca vyveštili, že sa stane novým hitom nezávislých kín. Koľko trvalo desaťročí, kým sa slovenský film mohol nadýchať osviežujúceho vánku v prestížnej sekcii Dva týždne režisérov? Už takmer štyri.
Slepé lásky majú na svojom plagáte presný slogan: Film o láskach, ktoré treba vidieť. Je to nádherný film, ktorý sa nebojí reality ani snov. Slovenský divák sa zrejme bojí pojmu dokument. Keď však otvoríme oči, celkom nás tá smiešno-trápna štatistika v slovenských kinách oslepí. Kto tu je vlastne slepý?