Lennon chce laptop pre každé dieťa

Legendárny britský hudobník sa 28 rokov po smrti objavil v televíznej reklame.

BRATISLAVA. Britský hudobník John Lennon sa 28 rokov po smrti objavil v televíznej reklame. Vďaka digitálnej technológii presviedča bývalý líder skupiny Beatles ľudí v USA, aby podporili projekt One Laptop per Child (Jeden laptop pre každé dieťa). Jeho cieľom je, aby deti z najchudobnejších krajín dostali prenosný počítač XO.

"Predstavte si, že každé dieťa má prístup k vzdelaniu bez ohľadu na to, kde na svete sa nachádza. Mali by šancu učiť sa, snívať, dosiahnuť všetko, čo chcú," prihovára sa hlas legendárneho hudobníka. "Môžete dať dieťaťu laptop a viac, ako si viete predstaviť, môžete zmeniť svet."

Organizácia One Laptop per Child vznikla v roku 2005. Nadväzuje na projekt Massachussettského technologického inštitútu (Massachusetts Institute of Technology, MIT). Minulý rok začali s výrobou prvých prenosných počítačov. Cena jedného je menej ako 200 dolárov (4324 slovenských korún/ 143,5 eura).


Najčítanejšie na SME Kultúra


Inzercia - Tlačové správy


  1. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  6. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  9. Desať obľúbených miest v Chorvátsku
  10. Viac času pre rodinu by uvítala viac ako tretina Slovákov
  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Cambridge Business School, škola novej doby
  9. Cykloturistický trip študentov SvF STU v Bratislave – Vol. 4
  10. História sťahovania
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 8 658
  2. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 8 110
  3. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 7 985
  4. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 7 724
  5. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 7 108
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 140
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 5 074
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 504
  9. Sendvičová drevostavba v kostýme drevenice 2 759
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 1 920

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Nemýľte sa, toto nie je vaše Slovensko, zaznelo Kotlebovi pod oknom

Na to, aby zlo víťazilo, stačí, aby dobrí ľudia nerobili nič, pripomenul prezident Andrej Kiska.

EKONOMIKA

Lajčák hovorí o výbere Evky niečo iné, ako pred mesiacmi

Minister sa bránil prieskumom, teraz priznáva, že žiadny nebol.

Neprehliadnite tiež

Na premiéru v Cannes chcel prísť s opicou. Švédsky režisér si uťahuje zo sveta umenia

Ruben Östlund má na festivale komédiu s riaditeľom múzea v hlavnej úlohe.

Náš večerníček bodoval v zahraničí, no televízia ho odkladala. Teraz sa obáva volieb

Animovaný seriál Ivana Popoviča vznikal trinásť rokov. Konečne ho odvysielajú celý.

Dizajnérka loga Burger King: Mala som málo slobody. Ľudí aj tak nezaujímajú obaly

Debbie Millmanová navrhovala komerčné značky aj odznaky pre Hillary Clintonovú.

Americká dizajnérka zhodnotila naše značky: Kto nazve čipsy, že Slovakia?

Debbie Millmanová pracovala s Pepsi, či so Star Wars. Ukázali sme jej naše výrobky.