Mesto má zvážiť, či odklepne priestor Scene

Presne o týždeň by malo mestské zastupiteľstvo povedať, kto bude prevádzkovateľom budovy DPOH v Bratislave.

BRATISLAVA. Výsledky komisie, ktorá odporúčala najlepší projekt prevádzkovania budovy DPOH zástupcom mesta Bratislavy, rozhodli v prospech združenia Scene. Znamená to, že mestské zastupiteľstvo, ktoré má o prevádzkovateľovi definitívne rozhodnúť 2. apríla, môže dospieť aj k inému záveru. Na to upozorňuje otvorený list Štefana Korenčiho z Divadla a.ha, ktoré bolo jedným zo siedmich uchádzačov v súťaži.

Štefan Korenči žiada primátora Andreja Ďurkovského, aby mestské zastupiteľstvo zvážilo a prekonzultovalo s inými riaditeľmi divadiel mestského typu spôsob, akým chce Scene DPOH prevádzkovať. „Združenie Scene sľubuje nekomerčné, projektové divadlo, ale bez dotácie, financované len zo vstupného a grantov. Je to reálne? Opýtajte sa ktoréhokoľvek riaditeľa, ktorý dnes vedie štátne alebo iné divadlo financované z verejných zdrojov," píše v liste.

Článok pokračuje pod video reklamou

Primátor Andrej Ďurkovský zverejnil stanovisko, v ktorom prízvukuje, že rozhodnutie komisie, ktorej predsedníčkou bola riaditeľka Divadelného ústavu Vladislava Fekete, má výhradne odporúčací charakter. Na výber komisie bude mesto reagovať až v stanovenom termíne, teda po tom, ako dostane k dispozícii všetky podklady. Tie chce prerokovať aj s kultúrnou komisiou mesta.

Na otázku, či projekt bude zverejnený ešte pred zasadnutím poslancov, hovorkyňa primátora odpovedala, že do konca tohto týždňa by mohli všetky zúčastnené projekty visieť na internetovej stránke mesta.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Spomaľovači internetu v mobile – 5 tipov ako s nimi zatočíte
  2. Create your own map in a new museum
  3. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  6. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  7. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  8. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  9. S dobrým pivom leto chutí
  10. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  1. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 207
  2. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 24 406
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 22 364
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 10 703
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 158
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 565
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 998
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 264
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 2 990
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 949