BRATISLAVA. Cenu GRAND PRIX v rámci udeľovania ocenení za reklamu Zlatý klinec 2009 odovzdali 24. apríla agentúre MUW Saatchi & Saatchi za kampaň s názvom Zažime to spolu pre T - mobile Slovensko. TASR informovala Jana Šimeková z Klubu reklamných agentúr Slovenska.
Zlatý klinec 2009 v kategórii Tlač a poster získala agentúra MUW Saatchi & Saatchi, ktorá pre Ringiera Slovakia vytvorila prácu s názvom Nový čas Bulvár vás baví a agentúra Lazar - Klostermann za prácu SONY football.
Kategóriu TV a kinoreklama vyhrala a Zlatý klinec získala MUW Saatchi & Saatchi za prácu Zažime to spolu - Valentínske kino pre T Mobile Slovensko a agentúra VACULIK ADVERTISING za svoj počin pre VŠMU Ešte sa len učíme.
Agentúra Istropolitana Ogilvy za prácu Lyžovačka pre OMV Slovensko získala Zlatý klinec v kategórii Rádio. V kategórii Interactive a online boli najúspešnejší kreatívci z MUW Saatchi & Saatchi s prácami pre T-mobile Slovensko a Rádio Expres. Rovnaká agentúra vyhrala aj kategóriu Techniques. Ceny sa udeľovali spolu v ôsmich kategóriách.