SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Coldcut prídu do Bratislavy a Košíc

Špeciálny micro.Wilsonic sa rozlúči s letom 29. augusta v Košiciach a 4. septembra v Bratislave. Hostiť bude britskú skupinu Coldcut a jej nové audiovizuálne performance.

(Zdroj: NINJA TUNE)

BRATISLAVA. Špeciálny micro.Wilsonic sa rozlúči s letom 29. augusta v Košiciach a 4. septembra v Bratislave. Hostiť bude britskú skupinu Coldcut a jej nové audiovizuálne performance.

Zakladatelia nezávislého vydavateľstva Ninja Tune - Matt Black a Jonathan More pripravili špeciálnu šou pre putovný európsky projekt Energy Union, ktorý upozorňuje na problémy klimatických zmien a otvára diskusiu o novej ére v energetike. Súčasťou projektu sú nielen diskusie o odborných témach pod vedením organizácie Priatelia zeme, ale aj hudobné vystúpenia a interaktívna zábava.

Turné Energy Union sa začalo 18. júla na mníchovskom festivale Streetlife. Upravený vlakový vozeň navštívi do konca roka 2010 až 24 miest, aby šíril myšlienku takzvanej inteligentnej energie. Jej podstatou je racionálne používanie energie z obnoviteľných zdrojov a celková zmena životného štýlu. Vlakom po Európe cestuje aj multimediálna výstava, pre ktorú umelecké združenie Brightonart pripravilo interaktívnu inštaláciu Gridio.

Súčasťou bratislavského micro.Wilsonicu bude vídžejské vystúpenie dvojice 4youreye a veľkoplošné exteriérové vizualizácie Lichttapete. Obidve podujatia podporí aj lokálna hudobná scéna.

micro.Wilsonic je séria podujatí, ktoré počas celého roka slúžia ako predskokani a podpora festivalu Wilsonic.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  7. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  8. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  9. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 31 951
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 30 028
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 13 154
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 244
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 538
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 707
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 586
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 772
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 463
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 857
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu