SME
Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Za prvé tri mesiace navštívilo slovenské kiná 667 225 divákov

Bratislava 3. júna (TASR) - Za prvé tri mesiace tohto roku navštívilo slovenské kiná presne 667 225 divákov. Vyplýva to z monitoringu medzinárodnej ...

Bratislava 3. júna (TASR) - Za prvé tri mesiace tohto roku navštívilo slovenské kiná presne 667 225 divákov. Vyplýva to z monitoringu medzinárodnej agentúry RMB International, ktorá sa zameriava na využívanie mediálneho priestoru v televízii, rozhlase, tlači, kine a na internete.

V minulom roku sa na Slovensku predalo spolu 2 080 021 vstupeniek, čo v prepočte znamená, že do kinosál prišlo približne 39 percent slovenskej populácie. Podľa odhadov RMB minimálne dvakrát ročne chodí do kina asi 20 percent Slovákov.

Skryť Vypnúť reklamu

Väčšina divákov patrí do vekovej skupiny od 0 do 39 rokov. Návštevníci starší ako 40 rokov tvoria 11 percent z celej vzorky. Zároveň však zastupujú takmer 40 percent obyvateľstva SR, pričom prevažne ide o televíznych divákov.

Takýto trend zodpovedá vývoju v ostatných európskych krajinách. Podľa Lady Hájkovej z RMB uvedené čísla znamenajú optimistické vyhliadky pre budúcnosť kín v SR.

Spoločnosť RMB International založili v roku 1995. V súčasnosti pôsobí v 17 krajinách, pričom jej ročný obrat dosahuje 250 miliónov eúr.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  2. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  3. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  4. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  5. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  7. Hygge ako životný štýl
  8. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 40 777
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 38 370
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 14 331
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 317
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 874
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 809
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 283
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 188
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 053
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 924
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Zľava: Jozef Brhel, Milan Fiľo, Jaroslav Haščák a Juraj Široký.

Skupina najbohatších Slovákov má vyššie ambície ako kaviareň či reštauráciu.

20 h

Prvá vlna ich minula, druhá udrela horšie.

9 h

Nemocnica nikdy nezažila toľko úmrtí.

22. jan