HARMONOGRAM VÝZVY
Dátum zverejnenia: 16.2.2011
Dátum a čas doručenia ponúk: 16.3.2011
Vyrozumenie o výbere podujatí: 6.4.2011
Reálne nadviazanie prvých spoluprác: 1.4.2011
Predpokladaný termín ukončenia všetkých spoluprác pre rok 2011: 31.12.2011
Ponuky budú v prvom kole hodnotené na základe splnenia základných podmienok pre nadviazanie mediálnej spolupráce.
Konkrétne dohody o výslednej podobe partnerstva s vybranými partermi budú prebiehať individuálne s ohľadom na čas konania podujatia.
Ak SME.sk z akýchkoľvek dôvodov nemôže dodržať niektoré termíny výzvy, obzvlášť termín jednotlivých kôl, je zadávateľ oprávnený jednostranne zmeniť predpokladaný termín začatia realizácie projektu a s ohľadom na to aj jeho ukončenie.
Výzva je otvorená pre komerčné a nekomerčné organizácie, agentúry, jednotlivcov – všetkých organizátorov kultúrnych podujatí, ktorí majú záujem o podporu a partnerstvo s portálom SME.sk a zároveň spĺňajú základné podmienky pre nadviazanie spolupráce s portálom SME.sk.
1. Čo to je mediálna spoluprácaMediálne partnerstvo vnímame ako formu spolupráce, kedy poskytujeme so zľavou alebo formou bartrov s partnerom reklamný priestor na stránkach SME.sk.
Mediálna spolupráca je marketingový nástroj – existencia partnerstva nemá vplyv na rozhodnutia redaktorov a redakčnej činnosti. Partnerstvo predpokladá záujem redakcie o podujatie, ale nezaručuje ho. Redakcia pracuje nezávisle od marketingových dohôd a spoluprác. Redakcia si vyhradzuje právo upravovať alebo prípadne nezverejniť tlačové správy, ktoré dostane od partnera.
2. Základné podmienky / kľúčové slováEXKLUZIVITA
Portál SME.sk hľadá partnerstvo s obojstrannou exkluzivitou. Snažíme sa o partnerstvá, kde sa medzi mediálnymi partnermi nestretávame s našimi priamymi konkurentmi – či už medzi webovými portálmi alebo tlačenými denníkmi. Zároveň hľadáme podujatia, ktoré prinášajú niečo nové v oblasti kultúry alebo ich význam presahuje lokálne hranice.
Partnerstvo s ďalšími médiami nie je vylúčené, bude však zohľadnené pri výbere a formovaní podmienok spolupráce.
TYP SPOLUPRÁCE
Dlhodobé partnerstvo s inštitúciou je možné, dávame však prednosť konkrétnym kultúrnym podujatiam. Ak ste inštitúcia s celoročnou činnosťou, skúste vybrať podujatie(a), ktoré považujete vo svojej činnosti za kľúčové.
DĹŽKA INTERNETOVEJ KAMPANE
Internetové kampane na portáli SME.sk trvajú spravidla 1-4 týždne pred samotným podujatím. Nastavenie kampaní sa upravuje po dohode s partnerom s ohľadom na špecifiká internetového priestoru.
MARKETINGOVÉ NÁSTROJE
zľava na inzerciu (bannery, tv spot, PR články resp. blogy) - výška zavisí od povahy podujatia, exluzivity partnerstva a rozsahu inzerciesúťaže (ankety alebo vedomostný kvíz pre čitateľov)mediaplanning v rámci SME.sk, využitie ďalších marketingových kanálov (direct mail, Facebook, Twitter, apod.)
(pozn.: Zverejňovanie tlačových správ patrí do kompetencie redakcie a preto nesmie byť predmetom marketingových dohôd.)3. Zadanie pre tender:Záujemcovia o mediálnu spoluprácu v zaslanom projekte definujú:
organizátora podujatiapodujatie a jeho históriu (referencie k podujatiu)plánovaný čas podujatia v roku 2011predpokladaný počet návštevníkov formu a rozsah plánovanej propagáciekomerčných partnerov (ak existujú)ďalších mediálnych partnerov podujatia a formu plnenia týchto spoluprácsvoju predstavu o mediálnej spolupráci so SME.sk
Kontakt pre všeobecné zasielanie návrhov
Katarina Mrázková
email: partnerstva@smeonline.sk