SME
Utorok, 25. január, 2022 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Tender na mediálne spolupráce pre rok 2011

Internetový portál SME.sk vyhlasuje verejnú výzvu na predkladanie projektov pre nadviazanie mediálnych partnerstiev pre rok 2011, s dôrazom na kultúrne a spoločenské podujatia.

HARMONOGRAM VÝZVY


Dátum zverejnenia: 16.2.2011
Dátum a čas doručenia ponúk: 16.3.2011
Vyrozumenie o výbere podujatí: 6.4.2011
Reálne nadviazanie prvých spoluprác: 1.4.2011
Predpokladaný termín ukončenia všetkých spoluprác pre rok 2011: 31.12.2011

Ponuky budú v prvom kole hodnotené na základe splnenia základných podmienok pre nadviazanie mediálnej spolupráce.
Konkrétne dohody o výslednej podobe partnerstva s vybranými partermi budú prebiehať individuálne s ohľadom na čas konania podujatia.

Ak SME.sk z akýchkoľvek dôvodov nemôže dodržať niektoré termíny výzvy, obzvlášť termín jednotlivých kôl, je zadávateľ oprávnený jednostranne zmeniť predpokladaný termín začatia realizácie projektu a s ohľadom na to aj jeho ukončenie.

Výzva je otvorená pre komerčné a nekomerčné organizácie, agentúry, jednotlivcov – všetkých organizátorov kultúrnych podujatí, ktorí majú záujem o podporu a partnerstvo s portálom SME.sk a zároveň spĺňajú základné podmienky pre nadviazanie spolupráce s portálom SME.sk.

1. Čo to je mediálna spolupráca

Mediálne partnerstvo vnímame ako formu spolupráce, kedy poskytujeme so zľavou alebo formou bartrov s partnerom reklamný priestor na stránkach SME.sk.

Mediálna spolupráca je marketingový nástroj – existencia partnerstva nemá vplyv na rozhodnutia redaktorov a redakčnej činnosti. Partnerstvo predpokladá záujem redakcie o podujatie, ale nezaručuje ho. Redakcia pracuje nezávisle od marketingových dohôd a spoluprác. Redakcia si vyhradzuje právo upravovať alebo prípadne nezverejniť tlačové správy, ktoré dostane od partnera.

2. Základné podmienky / kľúčové slová

EXKLUZIVITA
Portál SME.sk hľadá partnerstvo s obojstrannou exkluzivitou. Snažíme sa o partnerstvá, kde sa medzi mediálnymi partnermi nestretávame s našimi priamymi konkurentmi – či už medzi webovými portálmi alebo tlačenými denníkmi. Zároveň hľadáme podujatia, ktoré prinášajú niečo nové v oblasti kultúry alebo ich význam presahuje lokálne hranice.

Partnerstvo s ďalšími médiami nie je vylúčené, bude však zohľadnené pri výbere a formovaní podmienok spolupráce.

TYP SPOLUPRÁCE
Dlhodobé partnerstvo s inštitúciou je možné, dávame však prednosť konkrétnym kultúrnym podujatiam. Ak ste inštitúcia s celoročnou činnosťou, skúste vybrať podujatie(a), ktoré považujete vo svojej činnosti za kľúčové.

DĹŽKA INTERNETOVEJ KAMPANE
Internetové kampane na portáli SME.sk trvajú spravidla 1-4 týždne pred samotným podujatím. Nastavenie kampaní sa upravuje po dohode s partnerom s ohľadom na špecifiká internetového priestoru.

MARKETINGOVÉ NÁSTROJE

  • zľava na inzerciu (bannery, tv spot, PR články resp. blogy) - výška zavisí od povahy podujatia, exluzivity partnerstva a rozsahu inzercie
  • súťaže (ankety alebo vedomostný kvíz pre čitateľov)
  • mediaplanning v rámci SME.sk, využitie ďalších marketingových kanálov (direct mail, Facebook, Twitter, apod.)
    (pozn.: Zverejňovanie tlačových správ patrí do kompetencie redakcie a preto nesmie byť predmetom marketingových dohôd.)

3. Zadanie pre tender:

Záujemcovia o mediálnu spoluprácu v zaslanom projekte definujú:

  • organizátora podujatia
  • podujatie a jeho históriu (referencie k podujatiu)
  • plánovaný čas podujatia v roku 2011
  • predpokladaný počet návštevníkov
  • formu a rozsah plánovanej propagácie
  • komerčných partnerov (ak existujú)
  • ďalších mediálnych partnerov podujatia a formu plnenia týchto spoluprác
  • svoju predstavu o mediálnej spolupráci so SME.sk


Kontakt pre všeobecné zasielanie návrhov
Katarina Mrázková
email: partnerstva@smeonline.sk

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zánik platobných kariet. Ako budú vyzerať platby budúcnosti?
  2. Slovensko uvažuje! Video so ŠOKOM má už vyše 900-tisíc videní
  3. 20-minútové mestá: Mestá, v ktorých chcete žiť
  4. Rezerváciou first moment dovolenky viete ušetriť aj 40 % z ceny
  5. Európsky unikát. Kvalitné CBD funguje aj napriek neprajníkom
  6. Anketa: Slováci, ako sme na tom so závislosťami?
  7. Mecom ide na zelenú
  8. V roku 2021 kúpili Slováci kryptomeny za viac ako 25 000 000 €
  9. Marrákeš je červená perla Maroka
  10. F&F Slovensko je najdôveryhodnejšou odevnou značkou na trhu
  1. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  2. Vedeli ste, že šport a podnikanie majú veľa spoločného?
  3. Slovensko uvažuje! Video so ŠOKOM má už vyše 900-tisíc videní
  4. Developer Mint Investments získal prvenstvo v CIJ Awards 2021
  5. Stropný zdvihák zlepší život všetkým imobilným ľuďom
  6. Zázračné účinky Arónie na zdravie
  7. 20-minútové mestá: Mestá, v ktorých chcete žiť
  8. Viac ihrísk aj bylinkových záhrad vo vašom okolí.
  9. Plánujete kúpu nehnuteľnosti ? Správajte sa ako investor
  10. Schodolez pre imobilných - Viete ako sa testuje?
  1. 5 neznámych vecí, ktoré umožňujú platobné karty 6 381
  2. Európsky unikát. Kvalitné CBD funguje aj napriek neprajníkom 4 548
  3. Rezerváciou first moment dovolenky viete ušetriť aj 40 % z ceny 4 210
  4. Anketa: Slováci, ako sme na tom so závislosťami? 3 964
  5. Akcie, fondy, kryptomeny. Do čoho treba tento rok investovať 3 491
  6. Predplatné SME.sk len za 29 eur 3 223
  7. Zánik platobných kariet. Ako budú vyzerať platby budúcnosti? 2 296
  8. Marrákeš je červená perla Maroka 2 291
  9. V roku 2021 kúpili Slováci kryptomeny za viac ako 25 000 000 € 2 289
  10. Mecom ide na zelenú 2 184
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

PN pri Covid-19 bude ako pri bežnej chorobe.

Obe choroby majú rýchly nástup.


24. jan
Hokejová reprezentácia Slovenska (ilustračné foto).

V karanténe je viacero hokejistov, ktorí majú ísť na ZOH.


Stanislav Benčat 4 h
Veci verejné Ivana Mikloša.

Po úspešnej a tolerovanej ruskej agresii proti Ukrajine by sme mohli byť na rade my.


24. jan

Zodpovednejšia časť Slovenska sa snaží upozorňovať na ohrozenie Ukrajiny vcelku mrazivým postrehom o tom, čo by Rusko podniklo ďalej, ak by Ukrajina padla.


Neprehliadnite tiež

Príbeh Istropolisu sa končí rovnako ako PKO.

Istropolis mal odborárov za majiteľov ako za trest, hovorí Štepka.


23. jan
Katarína Koščová

Speváčka hovorí o šikane aj o úzkostiach.


21 h
Ján Koleník v seriáli Druhá šanca.

Ján Koleník to rozbalil.


3 h
Zendaya ako Rue v seriáli Eufória.

Existujú očakávané a dlhoočakávané nové série seriálov. A potom je Eufória.


Katarína Uhrová 4 h

Blogy SME

  1. Roman Kebísek: Básnik Krasko a Groeblová
  2. Milan Buno: 7 knižných tipov: Sex bez ľudí... ako zvládať stres...a hrozí nám apokalypsa?
  3. Martin Šuraba: Kníhkupectvo na Bylinkovom námestí
  4. Adriana Boysová: Kultúra zomrela! Nech žije kultúra!
  5. Diána Marosz: Pravdivá rozprávka o dvojjazyčných deťoch
  6. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (29.10. - 4.11.1921)
  7. Tomáš Tenczer: 11 kníh k Vianociam
  8. Anton Kaiser: Život a dielo Františka Hermana
  1. Pavel Macko: Vodka a cigary? 13 218
  2. Michal Porubän: Tak si tu žijeme - poslanec Blaha je zaočkovaný a Žilinka nechce zverejniť zmluvu čo podpísal v Rusku :) 6 181
  3. Lórant Kulík: URBEX: Keď prejdete v Košiciach na ulici kpt.Nálepku cez (ne)utajenú pasáž, zapne sa časostroj 5 701
  4. Martin Ondráš: Keď sa podvod a klamstvo tvári ako etalón morálky 4 823
  5. Asociácia dôchodkových správcovských spoločností: V roku 2022 pôjdu do dôchodku tisícky ľudí. Ste pripravené a pripravení? 4 152
  6. Tomáš Harustiak: Je na Slovensku 56% katolíkov ? Ale kdeže ! 3 751
  7. Daniel Bíro: 10 zaujímavostí, o ktorých ste, možno, nevedeli 3 106
  8. Martin Sústrik: Lesk a bieda vedy 2 893
  1. Jiří Ščobák: Analytici odpovídají: Kolik mám investovat do krypta? Které mi doporučují? Budou kryptoměny v roce 2022 prosperovat?
  2. Jiří Ščobák: Proč má akvarista začátečník dlouho čekat, než vloží do akvária ryby? (v rostlinných akváriích se substrátem)
  3. Milota Sidorová: Toto mesto v Taliansku založilo Kanceláriu pre čas. Čaká to aj Bratislavu?
  4. Pavol Koprda: Milan Mazurek straší vedľajšími účinkami vakcín. Čo naozaj hovoria dáta?
  5. Jiří Ščobák: Připravované důchodové reformy na Slovensku: V 3. pilíři se neudělá mnoho, 2. vypadá optimističtěji
  6. Lucia Šicková: S týmito 4 krokmi sme zaviedli kultúru feedbacku v našej firme
  7. Jiří Ščobák: Jsou poplatky v slovenských bankách vysoké? Dá se jim vyhnout? Které jsou skryté?
  8. Jiří Ščobák: Novak Djoković pravděpodobně pozitivní test neměl. Oslava poštovní známky a akce s dětmi to dokazují
Skryť Zatvoriť reklamu