SME

Tender na mediálne spolupráce pre rok 2011

Internetový portál SME.sk vyhlasuje verejnú výzvu na predkladanie projektov pre nadviazanie mediálnych partnerstiev pre rok 2011, s dôrazom na kultúrne a spoločenské podujatia.

HARMONOGRAM VÝZVY

Dátum zverejnenia: 16.2.2011

Dátum a čas doručenia ponúk: 16.3.2011

Vyrozumenie o výbere podujatí: 6.4.2011

Reálne nadviazanie prvých spoluprác: 1.4.2011

Predpokladaný termín ukončenia všetkých spoluprác pre rok 2011: 31.12.2011

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ponuky budú v prvom kole hodnotené na základe splnenia základných podmienok pre nadviazanie mediálnej spolupráce.

Konkrétne dohody o výslednej podobe partnerstva s vybranými partermi budú prebiehať individuálne s ohľadom na čas konania podujatia.

Ak SME.sk z akýchkoľvek dôvodov nemôže dodržať niektoré termíny výzvy, obzvlášť termín jednotlivých kôl, je zadávateľ oprávnený jednostranne zmeniť predpokladaný termín začatia realizácie projektu a s ohľadom na to aj jeho ukončenie.

SkryťVypnúť reklamu

Výzva je otvorená pre komerčné a nekomerčné organizácie, agentúry, jednotlivcov – všetkých organizátorov kultúrnych podujatí, ktorí majú záujem o podporu a partnerstvo s portálom SME.sk a zároveň spĺňajú základné podmienky pre nadviazanie spolupráce s portálom SME.sk.

1. Čo to je mediálna spoluprácaMediálne partnerstvo vnímame ako formu spolupráce, kedy poskytujeme so zľavou alebo formou bartrov s partnerom reklamný priestor na stránkach SME.sk.

Mediálna spolupráca je marketingový nástroj – existencia partnerstva nemá vplyv na rozhodnutia redaktorov a redakčnej činnosti. Partnerstvo predpokladá záujem redakcie o podujatie, ale nezaručuje ho. Redakcia pracuje nezávisle od marketingových dohôd a spoluprác. Redakcia si vyhradzuje právo upravovať alebo prípadne nezverejniť tlačové správy, ktoré dostane od partnera.

SkryťVypnúť reklamu

2. Základné podmienky / kľúčové slováEXKLUZIVITA

Portál SME.sk hľadá partnerstvo s obojstrannou exkluzivitou. Snažíme sa o partnerstvá, kde sa medzi mediálnymi partnermi nestretávame s našimi priamymi konkurentmi – či už medzi webovými portálmi alebo tlačenými denníkmi. Zároveň hľadáme podujatia, ktoré prinášajú niečo nové v oblasti kultúry alebo ich význam presahuje lokálne hranice.

Partnerstvo s ďalšími médiami nie je vylúčené, bude však zohľadnené pri výbere a formovaní podmienok spolupráce.

TYP SPOLUPRÁCE

Dlhodobé partnerstvo s inštitúciou je možné, dávame však prednosť konkrétnym kultúrnym podujatiam. Ak ste inštitúcia s celoročnou činnosťou, skúste vybrať podujatie(a), ktoré považujete vo svojej činnosti za kľúčové.

DĹŽKA INTERNETOVEJ KAMPANE

SkryťVypnúť reklamu

Internetové kampane na portáli SME.sk trvajú spravidla 1-4 týždne pred samotným podujatím. Nastavenie kampaní sa upravuje po dohode s partnerom s ohľadom na špecifiká internetového priestoru.

MARKETINGOVÉ NÁSTROJE

zľava na inzerciu (bannery, tv spot, PR články resp. blogy) - výška zavisí od povahy podujatia, exluzivity partnerstva a rozsahu inzerciesúťaže (ankety alebo vedomostný kvíz pre čitateľov)mediaplanning v rámci SME.sk, využitie ďalších marketingových kanálov (direct mail, Facebook, Twitter, apod.)

(pozn.: Zverejňovanie tlačových správ patrí do kompetencie redakcie a preto nesmie byť predmetom marketingových dohôd.)3. Zadanie pre tender:Záujemcovia o mediálnu spoluprácu v zaslanom projekte definujú:

organizátora podujatiapodujatie a jeho históriu (referencie k podujatiu)plánovaný čas podujatia v roku 2011predpokladaný počet návštevníkov formu a rozsah plánovanej propagáciekomerčných partnerov (ak existujú)ďalších mediálnych partnerov podujatia a formu plnenia týchto spoluprácsvoju predstavu o mediálnej spolupráci so SME.sk

SkryťVypnúť reklamu

Kontakt pre všeobecné zasielanie návrhov

Katarina Mrázková

email: partnerstva@smeonline.sk

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Slovenské naj na jednom mieste. Stačí lúštiť
  2. Nový rekord v politickom terore utvorili Červení Khméri
  3. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  4. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  5. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 93 879
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 916
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 598
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 460
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 708
  6. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 5 391
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 259
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 685
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Úradujúci prezident USA Donald Trump počas Super Bowlu LIX.

Americký prezident ohlásil, že znižuje clá na 10 percent na tri mesiace.


14
Tlačová konferencia premiéra Fica a Tibora Gašpara.

Prvý prieskum v ére transakčnej dane meria Smeru pokles.


a 1 ďalší 6
Minister zdravotníctva Kamil Šaško.

Účasť odborníkov zrušili v poslednej chvíli.


2
Peter Schutz

Celosvetový chaos spôsobili voliči jedinej superveľmoci.


10
  1. Daniel Bíro: Komiksy manga sú v súčasnosti tále populárne a obľúbené. Vedeli ste, že majú charakteristický štýl kresby a čítania?
  2. Melita Gwerková: Keď sa múza stane slávnejšou ako jej obdivovateľ
  3. Zuza Fialová: Viac konzumu - viac nešťastia. Súmrak modernity v dvoch zásadných knihách.
  4. Katarína Mikolášová: Banja Luka je dnes živým centrom kultúry a turistiky
  5. Adriana Boysová: Volajme ho Sam. Vypočutý Bohom.
  6. Martin Šuraba: Harry Potter: Čarodejnícky almanach
  7. Jozef Černek: Ako vznikajú kulisy
  8. Ľuboš Vodička: Technické múzeum vo Viedni
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 826
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 623
  3. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu 37 477
  4. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 24 356
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 551
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 12 026
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 962
  8. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 9 524
  1. Tupou Ceruzou: Trump vs. Čína
  2. Marcel Rebro: SMERácka kádrovačka
  3. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  4. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  5. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  6. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  7. Tupou Ceruzou: Businessman
  8. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
SkryťZatvoriť reklamu