SME

Tender na mediálne spolupráce pre rok 2011

Internetový portál SME.sk vyhlasuje verejnú výzvu na predkladanie projektov pre nadviazanie mediálnych partnerstiev pre rok 2011, s dôrazom na kultúrne a spoločenské podujatia.

HARMONOGRAM VÝZVY


Dátum zverejnenia: 16.2.2011
Dátum a čas doručenia ponúk: 16.3.2011
Vyrozumenie o výbere podujatí: 6.4.2011
Reálne nadviazanie prvých spoluprác: 1.4.2011
Predpokladaný termín ukončenia všetkých spoluprác pre rok 2011: 31.12.2011

Ponuky budú v prvom kole hodnotené na základe splnenia základných podmienok pre nadviazanie mediálnej spolupráce.
Konkrétne dohody o výslednej podobe partnerstva s vybranými partermi budú prebiehať individuálne s ohľadom na čas konania podujatia.

Ak SME.sk z akýchkoľvek dôvodov nemôže dodržať niektoré termíny výzvy, obzvlášť termín jednotlivých kôl, je zadávateľ oprávnený jednostranne zmeniť predpokladaný termín začatia realizácie projektu a s ohľadom na to aj jeho ukončenie.

Výzva je otvorená pre komerčné a nekomerčné organizácie, agentúry, jednotlivcov – všetkých organizátorov kultúrnych podujatí, ktorí majú záujem o podporu a partnerstvo s portálom SME.sk a zároveň spĺňajú základné podmienky pre nadviazanie spolupráce s portálom SME.sk.

1. Čo to je mediálna spolupráca

Mediálne partnerstvo vnímame ako formu spolupráce, kedy poskytujeme so zľavou alebo formou bartrov s partnerom reklamný priestor na stránkach SME.sk.

Mediálna spolupráca je marketingový nástroj – existencia partnerstva nemá vplyv na rozhodnutia redaktorov a redakčnej činnosti. Partnerstvo predpokladá záujem redakcie o podujatie, ale nezaručuje ho. Redakcia pracuje nezávisle od marketingových dohôd a spoluprác. Redakcia si vyhradzuje právo upravovať alebo prípadne nezverejniť tlačové správy, ktoré dostane od partnera.

2. Základné podmienky / kľúčové slová

EXKLUZIVITA
Portál SME.sk hľadá partnerstvo s obojstrannou exkluzivitou. Snažíme sa o partnerstvá, kde sa medzi mediálnymi partnermi nestretávame s našimi priamymi konkurentmi – či už medzi webovými portálmi alebo tlačenými denníkmi. Zároveň hľadáme podujatia, ktoré prinášajú niečo nové v oblasti kultúry alebo ich význam presahuje lokálne hranice.

Partnerstvo s ďalšími médiami nie je vylúčené, bude však zohľadnené pri výbere a formovaní podmienok spolupráce.

TYP SPOLUPRÁCE
Dlhodobé partnerstvo s inštitúciou je možné, dávame však prednosť konkrétnym kultúrnym podujatiam. Ak ste inštitúcia s celoročnou činnosťou, skúste vybrať podujatie(a), ktoré považujete vo svojej činnosti za kľúčové.

DĹŽKA INTERNETOVEJ KAMPANE
Internetové kampane na portáli SME.sk trvajú spravidla 1-4 týždne pred samotným podujatím. Nastavenie kampaní sa upravuje po dohode s partnerom s ohľadom na špecifiká internetového priestoru.

MARKETINGOVÉ NÁSTROJE

  • zľava na inzerciu (bannery, tv spot, PR články resp. blogy) - výška zavisí od povahy podujatia, exluzivity partnerstva a rozsahu inzercie
  • súťaže (ankety alebo vedomostný kvíz pre čitateľov)
  • mediaplanning v rámci SME.sk, využitie ďalších marketingových kanálov (direct mail, Facebook, Twitter, apod.)
    (pozn.: Zverejňovanie tlačových správ patrí do kompetencie redakcie a preto nesmie byť predmetom marketingových dohôd.)

3. Zadanie pre tender:

Záujemcovia o mediálnu spoluprácu v zaslanom projekte definujú:

  • organizátora podujatia
  • podujatie a jeho históriu (referencie k podujatiu)
  • plánovaný čas podujatia v roku 2011
  • predpokladaný počet návštevníkov
  • formu a rozsah plánovanej propagácie
  • komerčných partnerov (ak existujú)
  • ďalších mediálnych partnerov podujatia a formu plnenia týchto spoluprác
  • svoju predstavu o mediálnej spolupráci so SME.sk


Kontakt pre všeobecné zasielanie návrhov
Katarina Mrázková
email: partnerstva@smeonline.sk

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  7. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  4. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  7. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  8. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 704
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 529
  3. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 16 316
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 765
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 005
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 9 889
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 582
  8. McDonald's reštaurácia Košice Jazero ukončuje svoju prevádzku 7 351
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Milan Buno: Toto by si mali prečítať všetci, ktorých máte radi | 7 knižných tipov
  2. Samuel Ivančák: 75 rokov života s hudbou. Pavol Hammel jubiluje
  3. Radko Mačuha: "Ten obraz mi pripadá totálne nechutný. A to som volil progresívcov ".
  4. Erika Telekyová : Ivica Ďuricová: "Čo je raz na internete, už je tam navždy."
  5. Tupou Ceruzou: Národné menu
  6. Samuel Ivančák: Steven Wilson: Hudobník bez tvorivých limitov
  7. Erika Telekyová : Knižná novinka, ktorá nesmie chýbať u žiadneho milovníka Harryho Pottera
  8. Vladimír Hebert: Death of Love - Nešťastie v láske riešené motorovou pílou
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 45 641
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 504
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 371
  4. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 11 666
  5. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 362
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 344
  7. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 033
  8. Ján Šeďo: Malý cár : "Uvedomme si, že máme 2 atómové elektrárne". Vážne ? 6 419
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
SkryťZatvoriť reklamu