SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky

Tender na mediálne spolupráce pre rok 2011

Internetový portál SME.sk vyhlasuje verejnú výzvu na predkladanie projektov pre nadviazanie mediálnych partnerstiev pre rok 2011, s dôrazom na kultúrne a spoločenské podujatia.

HARMONOGRAM VÝZVY


Dátum zverejnenia: 16.2.2011
Dátum a čas doručenia ponúk: 16.3.2011
Vyrozumenie o výbere podujatí: 6.4.2011
Reálne nadviazanie prvých spoluprác: 1.4.2011
Predpokladaný termín ukončenia všetkých spoluprác pre rok 2011: 31.12.2011

Ponuky budú v prvom kole hodnotené na základe splnenia základných podmienok pre nadviazanie mediálnej spolupráce.
Konkrétne dohody o výslednej podobe partnerstva s vybranými partermi budú prebiehať individuálne s ohľadom na čas konania podujatia.

Ak SME.sk z akýchkoľvek dôvodov nemôže dodržať niektoré termíny výzvy, obzvlášť termín jednotlivých kôl, je zadávateľ oprávnený jednostranne zmeniť predpokladaný termín začatia realizácie projektu a s ohľadom na to aj jeho ukončenie.

Výzva je otvorená pre komerčné a nekomerčné organizácie, agentúry, jednotlivcov – všetkých organizátorov kultúrnych podujatí, ktorí majú záujem o podporu a partnerstvo s portálom SME.sk a zároveň spĺňajú základné podmienky pre nadviazanie spolupráce s portálom SME.sk.

1. Čo to je mediálna spolupráca

Mediálne partnerstvo vnímame ako formu spolupráce, kedy poskytujeme so zľavou alebo formou bartrov s partnerom reklamný priestor na stránkach SME.sk.

Mediálna spolupráca je marketingový nástroj – existencia partnerstva nemá vplyv na rozhodnutia redaktorov a redakčnej činnosti. Partnerstvo predpokladá záujem redakcie o podujatie, ale nezaručuje ho. Redakcia pracuje nezávisle od marketingových dohôd a spoluprác. Redakcia si vyhradzuje právo upravovať alebo prípadne nezverejniť tlačové správy, ktoré dostane od partnera.

2. Základné podmienky / kľúčové slová

EXKLUZIVITA
Portál SME.sk hľadá partnerstvo s obojstrannou exkluzivitou. Snažíme sa o partnerstvá, kde sa medzi mediálnymi partnermi nestretávame s našimi priamymi konkurentmi – či už medzi webovými portálmi alebo tlačenými denníkmi. Zároveň hľadáme podujatia, ktoré prinášajú niečo nové v oblasti kultúry alebo ich význam presahuje lokálne hranice.

Partnerstvo s ďalšími médiami nie je vylúčené, bude však zohľadnené pri výbere a formovaní podmienok spolupráce.

TYP SPOLUPRÁCE
Dlhodobé partnerstvo s inštitúciou je možné, dávame však prednosť konkrétnym kultúrnym podujatiam. Ak ste inštitúcia s celoročnou činnosťou, skúste vybrať podujatie(a), ktoré považujete vo svojej činnosti za kľúčové.

DĹŽKA INTERNETOVEJ KAMPANE
Internetové kampane na portáli SME.sk trvajú spravidla 1-4 týždne pred samotným podujatím. Nastavenie kampaní sa upravuje po dohode s partnerom s ohľadom na špecifiká internetového priestoru.

MARKETINGOVÉ NÁSTROJE

  • zľava na inzerciu (bannery, tv spot, PR články resp. blogy) - výška zavisí od povahy podujatia, exluzivity partnerstva a rozsahu inzercie
  • súťaže (ankety alebo vedomostný kvíz pre čitateľov)
  • mediaplanning v rámci SME.sk, využitie ďalších marketingových kanálov (direct mail, Facebook, Twitter, apod.)
    (pozn.: Zverejňovanie tlačových správ patrí do kompetencie redakcie a preto nesmie byť predmetom marketingových dohôd.)

3. Zadanie pre tender:

Záujemcovia o mediálnu spoluprácu v zaslanom projekte definujú:

  • organizátora podujatia
  • podujatie a jeho históriu (referencie k podujatiu)
  • plánovaný čas podujatia v roku 2011
  • predpokladaný počet návštevníkov
  • formu a rozsah plánovanej propagácie
  • komerčných partnerov (ak existujú)
  • ďalších mediálnych partnerov podujatia a formu plnenia týchto spoluprác
  • svoju predstavu o mediálnej spolupráci so SME.sk


Kontakt pre všeobecné zasielanie návrhov
Katarina Mrázková
email: partnerstva@smeonline.sk

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  3. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  4. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  5. Päť chýb pri zateplení strechy
  6. Vitajte v postapokalyptickom svete
  7. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  8. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  9. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  10. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  1. Programátori prezradili, čo ich v práci najviac motivuje
  2. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  3. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  4. Úprava osobného motorového vozidla
  5. Important information for Brazilians living in Slovakia
  6. Prečo sú dnes ryby také dôležité?
  7. Vitajte v postapokalyptickom svete
  8. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  9. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  10. Päť chýb pri zateplení strechy
  1. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 29 192
  2. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 16 838
  3. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 14 628
  4. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 12 537
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 11 824
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 9 725
  7. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 561
  8. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 372
  9. Hodnotenie profesionála: Ako obstáli obľúbené hotely v Tatrách? 9 170
  10. Čo bude s gastráčmi a miliardy z EÚ ako prekliatie? 9 156
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu