nosť stanice stúpa.
Zhruba z ôsmich percent vlani v novembri sa sledovanosť postupne vyšplhala až na májových 18 percent. Do marca Joj pôsobila pod názvom TV Global a bola skôr regionálnou stanicou. Samotná televízia nepokladá doterajšie prieskumy sledovanosti na Slovensku za podstatné a čaká na zavedenie elektronických meraní tzv. peoplemetrami. Sledovanosť by sa mohla zvýšiť i po získaní nových kanálov, o ktoré Joj žiada. Zatiaľ televízia pokrýva vyše polovicu územia Slovenska.
Diváci pokladajú za najúspešnejšie sobotňajšie „filmy týždňa“, seriál Dempsey a Makepeaceová, alebo český zábavný program Natoč to. Pozorovatelia však stanici vyčítajú zaraďovanie programov, ktoré na Nove vôbec neuspeli, a menej úspešných filmov.
„My sme ponúkli len tie reprízy, ktoré boli kvalitné. Keď skončili, prestali sme ich vysielať. Z dôvodu nízkej sledovanosti sme nevyradili žiadny program,“ povedal hovorca TV Joj Ľudovít Tóth.
Spravodajstvo televízie je podľa komentátorov bez dynamiky a spravodajskej štruktúry. Tóth však uvádza, že i napriek tomu patrí k najviac sledovaným programom.
Posledné monitorovanie televízneho spravodajstva na Slovensku, ktoré urobila Licenčná rada, dospelo k záveru, že Joj uplatňuje podobný princíp ako Nova. „Hlavným kritériom na zaraďovanie príspevkov sa stala senzačnosť, málo mapuje to, čo sa na Slovensku deje.“ (čtk)