Rím 9. augusta (TASR) - Televízia v Taliansku sa stala masovokomunikačným prostriedkom numero uno, keď za sebou zanechala rádio, videokazety, videohry, počítače, internet a dokonca aj mobilné telefóny.
Vyplýva to z prieskumu pod názvom Občania a komunikačné technológie Národného inštitútu pre výskum verejnej mienky (ISTAT).
Podľa jeho výsledkov sa zvýšil počet tých, ktorí presedia pred obrazovkou viac než štyri alebo päť hodín, pričom najväčšími priaznivcami televízie je veková kategória od 6-14 rokov.
Z prieskumu tiež vyplynulo, že obyvatelia Apeninského polostrova obľubujú predovšetkým televízne správy (74,5 percent). Za nimi nasledujú filmy (72,6), kvízy (36,5), televízne seriály (32,2), športové programy (30,6), správy o počasí (30,1) a dokumentárne seriály (29,6).
12 mic juh