Abonentky SND prekonali vlaňajšie tržby! Predaj vrcholí!

Do konca júla trvá predaj abonentiek v SND, sú cenovo výhodnejšie.

Abonentky SND na sezónu 2013/2014 zaznamenali mimoriadny úspech. Vysoký záujem o ne potvrdzuje aj fakt, že príjem z predaja obľúbeného produktu v súčasnosti dosiahol vyššie tržby v porovnaní s vlaňajškom, o čom svedčí aj aktuálny výnos vyše 50-tisíc eur.

„Úspech v predaji abonentiek SND vnímame ako výsledok vhodného mixu atraktívneho repertoáru budúcej sezóny a efektívnej kampane. Naši návštevníci veľmi dobre zareagovali aj na ponuku nových tematických balíčkov, ktoré sme vyskladali z titulov Giuseppe Verdiho a Williama Shakespeara,“ zhodnotil riaditeľ Centra marketingu Slovenského národného divadla Daniel Rabina.

Článok pokračuje pod video reklamou

Abonentky SND sú cenovo výhodnejšie ako vstupenky v bežnom predaji, poskytujú stále miesto v hľadisku či komfort bez čakania v rade na vstupenky a prinášajú rad ďalších benefitov. Predaj odštartoval koncom mája a potrvá do 31. júla 2013 výhradne v pokladnici novej budovy SND každý pracovný deň od 10.00 do 14.00 h.

Bližšie informácie sú k dispozícii na portáli www.snd.sk a fanúšikovskej stránke www.facebook.com/mojesnd. Záujemcovia sa môžu informovať aj na špeciálne zriadenej infolinke k abonentkám +421 (0) 2 204 72 296. Svoje otázky môžu posielať e-mailom na adresu abonentky@snd.sk.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Kultúra

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 17 536
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 315
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 999
  4. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 10 552
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 607
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 381
  7. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 4 271
  8. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 4 118
  9. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 3 995
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 686