Z jedenástich koncertov Černobíleho turné Lucie Bílej boli dva naplánované na Slovensku. Počas sobotňajšieho v Bratislave sa vyjadrila, že sa stále cíti československou speváčkou. Aby nezostalo len pri slovách, odspievala Vyznanie, čo publikum prijalo so standing ovations.
Navyše pripomenula, že 99 percent štábu, ktorý šou pripravil, bolo zo Slovenska. Od maskérky až po režiséra Jeffa Minaříka, geniálna snímka slovenského fotografa Jakuba Klima na bilbordoch lákala divákov už niekoľko mesiacov. A zlatým klincom bola tanečná skupina The Pastels pod vedením choreografa Miňa Kereša.
Lucie Bílá nepresvedčila len suverénnou interpretáciou svojich hitov či uvoľnenou komunikáciou, ale predovšetkým dokonale prepracovaným programom prevažne z najznámejších pesničiek - od drsného rocku až po sladké muzikály. S jedinou malou technickou chybou sa šou odvíjala v dobrom tempe so striedaním nálad a farieb. Čiernobiela bola len v názve a v neustále sa meniacich kostýmoch, v ktorých vyzerala raz ako zlé dievča odvedľa a inokedy ako snehulienka.
Bílá si postavenie absolútnej divy užívala, s publikom flirtovala osvedčenými prostriedkami a keď v jednej emočne vypätej chvíli povedala „Je mi nádherně“, neznelo to celkom ako prázdny efekt. V šou nemohol chýbať ani Petr Malásek či sláčikové kvarteto, novinkou bolo maľovanie svetlom Alexa Dowisa. Grafika pracovala síce s tými najbežnejšími motívmi, ale so slušnou dávkou elegancie.
Šou miestami pripomínala apoteózu speváčky, na scénu sa vynorila s krídlami pod aristokraticky pôsobiacou značkou LB. Príjemné však bolo, že svoj status aj ironizovala a na záver už odchádzala celkom ako pubertiačka, ktorá si len tak pospevuje pre seba hit Láska je láska... Áno, bola to ona.