Divoké a búrlivé. Také sú v týchto dňoch boje dvoch komerčných televízií. Televízia Joj hazarduje: spustila veľkolepú rodinnú ságu Divoké kone z prostredia chovateľov koní a má ambíciu urobiť ho vizuálne čo najkrajším a najvýpravnejším. Vysiela ho bez reklamných vstupov. Zrejme si tak chce získať seriálových divákov vrátane fanúšikov známeho markizáckeho seriálu, ktorý je u nás dlhodobo najsledovanejší.
V prvé dni Jojka navyše zaradila v hlavnom vysielacom čase dva diely za sebou, takže keď diváci dopozerali Búrlivé víno, zostal im čas namotávať sa na nový produkt. Jeho úspešnosť má zaručiť aj meno šéfky tvorivého tímu, ktorá nedávno opustila tím Búrlivého vína a prešla do konkurencie. Fenomén kone môže ľudí lákať, takže byť v príbehu čo najvierohodnejšíby malo byť samozrejmosťou. Preto sa oplatí nakrúcať na najlepšom ranči v čo najbližšom okolí Bratislavy.
Volá sa Rozálka. V jeho priestoroch nakrúcala už aj Markíza (nie Búrlivé víno) a Jojka tam pripravila zatiaľ upútavku k Divokým koňom, no chystá sa už aj na jednotlivé diely série. Navyše sa tam vraj oplatí nakrúcať pre výhodnejšie ceny, ktoré majiteľ ranča ponúkne spriaznencom J&T. Všetko je v poriadku, biznis je legitímny. Bol by v tom čert, keby sa Rozálka nevyužila, keď je dobrá, pekná a ešte aj povoľná. Ten čert je v tom však aj tak: vlastní ju Ivan Lexa, riaditeľ SIS z mečiarovských čias. Ten, čo bol obvinený v celom rade najšpinavších káuz v dejinách Slovenska, ten, čo pred rokmi utiekol z krajiny pred spravodlivosťou, a ten, čo sa má dnes ako kráľ. Nie je jediný, ale stále ostáva exemplárny.